קידום ממומן בגוגל

תכנון וניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל בהתבסס על אסטרטגיה שיווקית המותאמת לתקציב הלקוח, התחרות בשוק בו הוא פועל ומילות המפתח. קידום ממומן מוצלח משמעותו חשיפה ממוקדת ומהירה לקהל היעד.

כבעל אתר אינטרנט אתה רוצה להופיע ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.
על ידי כך תוכל להגיע לחשיפה מקסימלית עבור הגולשים שלך ובכך להגדיל את הרווחים לעסק.

ישנם שני סוגי קידום בגוגל – קידום אורגני וקידום ממומן.
על קידום אתרים אורגני ניתן לקרוא כאן.

מה זה קידום ממומן?

הקידום הממומן בגוגל הוא קידום בתשלום.
הקידום הממומן נועד למי שצריך את הפרסום כאן ועכשיו, ולא יכול לחכות עד שהקידום האורגני ייתן תוצאות.
המודעות הממומנות מופיעות מעל התוצאות "הטבעיות" ו/ או בצד החיפוש.
כמות התוצאות המופיעות היא תוצר של כמות החיפושים לאותו הביטוי וכמות המפרסמים.
ייתכן כי תחפשו ביטוי מסוים בגוגל ולא תראו פרסום ממומן.

השלבים בקידום ממומן

קמפיין פרסום ממומן מתחיל בניתוח מקיף של האתר ומחקר מילות מפתח – בדומה לתהליך הקידום האורגני. במערכת הפרסום הממומן של גוגל, לכל מילה וביטוי נקבע מחיר וישנה תחרות על הביטויים בין המפרסמים.
מכיוון שתקציב הפרסום מוגבל ותשלום נגבה על כל קליק, הצורך במיקוד קהל היעד והתאמתו לפעילות העסק הוא הכרחי להצלחה.
המודעות הפרסומיות יכולות להופיע גם באתרים אחרים לפי התוכן של אותו אתר או בעזרת מודעות אשר מיועדות לגולש שכבר ביקר באתר אך עדיין לא ביצע הרשמה.
זהו יתרון רב לקידום הממומן אשר לא ניתן להשיג בקידום האורגני בגוגל.

מפרסום מודעה להמרה

המטרה של הפרסום הממומן בגוגל היא להיחשף לגולשים רבים ולהניע אותם לפעולה – לייצר המרות ולהביא לידים
על מנת שמודעה ממומנת תיצור המרות איכותיות היא צריכה להוביל לדף נחיתה אשר מניע את הגולש לפעולה.
יש חשיבות רבה ליצור דף נחיתה שונה משאר דפי האתר, אינפורמטיבי במידה הנכונה ומעוצב כהלכה.
אם הגולש שהקליק על המודעה הממומנת יופנה לאתר עצמו ללא פניה אישית אליו שאומרת לו מה לעשות רוב הסיכויים שהוא פשוט יצא מהאתר וימשיך הלאה ואנחנו בעצם “בזבזנו” קליק ואיבדנו לקוח.
דף נחיתה איכותי הוא תורה בפני עצמה ניתן לקרוא על בניית דפי נחיתה ממירים כאן

קידום ממומן מול אורגני

רוב הגולשים כיום יודעים שהתוצאות של הקידום הממומן הינן פרסומות ומעדיפים לגשת ישירות לתוצאה הראשונה הטבעית במנוע החיפוש.
מומלץ לשלב את הקידום הממומן יחד עם הקידום האורגני על מנת ליצור רושם חיובי ולחזק את המותג בעיני הלקוח אשר נחשף לעסק גם בצורה "טבעית" בתוצאות החיפוש.
קידום ממומן מומלץ כאשר יש רצון להיחשף כרגע מול הלקוח. לדוגמא מבצע לחגים במשרדי נסיעות, פרחים ביום האהבה וחיסול מלאי בחנות על מוצר מסוים. לעומת קידום אורגני אשר נמשך לאורך זמן ושומר על תוצאות ממושכות.

לקבלת הצעת מחיר עבור קידום ממומן בגוגל >>