שיטת הקידום בעבר הלא כל כך רחוק הייתה להכניס כמה שיותר מילות מפתח במאמר אחד באתר. כך שצפיפות המילים בעמוד המיועד היה עובר לעתים את העשרה אחוזים. אך כיום לאחר העדכונים החדשים שגוגל הוציאה בחודש אפריל האחרון, אתרים אשר השתמשו באופן מוגזם במילות מפתח לא ישרדו הרבה זמן בדף התוצאות הראשון אלא ירדו ואף ייענשו לעתים ויצטרכו לעשות עבודה מחדש כדי לחזור מעלה. גוגל – מתוקף היותו מנוע חיפוש רוצה להביא את התוצאות האיכותיות והרלוונטיות ביותר עבור הגולש, זוהי בעצם מהותו.
חשוב לזכור כי התוכן הוא מרכיב עיקרי וחשוב בקידום האתר שלך!
אם מתגלה בעיה מבחינת התוכן באתר מקדם האתרים יעלה על כך במהרה בסריקה הראשונית ויעביר דו"ח מפורט המסביר מה הצעדים הבאים ומה יש לעשות לאלתר. כל יום שעובר מבלי לטפל בבעיה, הורס את סיכויי האתר להתקדם ובכך מפחית את חשיפת העסק שלך לעיני הגולשים.
כיום גוגל נותנת עדיפות לאתרים אשר הטקסטים שלהם מופנים לגולש ולא עבור מנוע החיפוש בלבד. הטקסט חייב להיות מובן ורלוונטי במידה כזו שניתן לקרוא אותו ולהבין על מה מדובר לעומת הטקסטים הקודמים ששימשו אתרים רבים שהיו גורמים לכאב ראש לגולש ואף אחד לא היה מסתכל עליהם.
בבואכם לקדם אתר, לא משנה באיזה תחום, חשוב להקפיד על כלל זה: תוכן לגולש ולא למנוע החיפוש זה צריך להיות הקו המנחה אתכם לאורך כל הדרך. צפיפות מילות המפתח האופטימלית היא בין 3% ל- 5% במקסימום, תלוי באיזה תחום מדובר. את צפיפות המילים באתר ניתן לבדוק בכלי החינמי הזה.
חשוב לציין כי אנו מקדמים מילה אחת בדף שכמובן צריכה להיות משולבת בתוכן, אחרת עבודתנו היא לשווא.