טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
בחירה נכונה של מילות מפתח
ראשי » טיפים ומדריכים » בחירה נכונה של מילות מפתח

בחירה נכונה של מילות מפתח

יולי 14, 2012 סגור לתגובות על בחירה נכונה של מילות מפתח חן קאופמן

בכל פגישה שלי עם לקוח עולה השאלה הגדולה של בחירת מילות המפתח עבור האתר שאותו אנו משווקים. איך בוחרים? מה שמים והכי חשוב כמה!

סוף מעשה במחשבה תחילה

ברוב הגדול של המקרים המשפט שעולה הכי הרבה כאשר עולה הנושא של מילות המפתח עד עכשיו הוא:”רשמתי כמה שיותר מילים והכנסתי אותן לתג מילות המפתח באתר”. כאשר אני שואלת אם עמדה מחשבה או מחקר מאחורי בחירת מילים אלה, התשובה היא כמובן שלא.
יש כאלה שהגדילו ועשו ונכנסו לכלי מילות המפתח של גוגל- אשר ברוב המקרים התוצאות שמתקבלות הן לא מהימנות מכיוון שצריך לדעת איך להשתמש בו, ובנוסף חשוב לזכור לא לקחת אותו כאורים והתומים בבואנו לבחור את המילים הנכונות.

להניח את היסודות

לבחירה נכונה של המילים או הביטויים יש משמעות קריטית בקידום האתר. אנו מניחים את היסודות שעליהן נבנה לאחר מכן את התוכן עבור האתר. דרך המילים האלה אנו מצפים להביא תנועת גולשים איכותית וגדולה יותר לאתר אותו אנו משווקים. דרך המילים הלקוחות מגיעים אלינו.

אז איך עושים את זה?

בחירת מילות מפתח היא עסק לא פשוט.
כאשר אתם פונים למקדם אתרים מקצועי הדבר הראשון שהוא מבצע זה מחקר מילות מפתח מקיף ויסודי, אשר מכיל בתוכו עד מאות ואלפים של מילים וביטויים אשר נלקחו מהאתר המדובר כמובן, מאתרים מתחרים וגם מילים וביטויים שאתם בתור לקוחות אינם חושבים עליהם.
כל מילה נבדקת ביסודיות גם בתוך כלי מילות המפתח של גוגל, אך הכי חשוב בעזרת מדגמים וכלי ניתוח נוספים אשר יכולים לחזק או להפריך את הבחירה בביטוי או במילה הספציפיים.

ההמתנה משתלמת

ניתוח מילות המפתח אורך בסביבות חודש ולאחר מכן מתקבלת התוצאה האולטימטיבית אשר יכולה להרים את האתר במנועי החיפוש ובכך להביא תנועת גולשים איכותית לאתר.
כמובן שכאן רק מתחילה הדרך של הקידום בגוגל בעזרת תכנים איכותיים ומקוריים ובניית אתר נכון לקידום וגם עבור הגולש.

לכן, אם עשיתם את הצעד הנכון ופניתם למקדם אתרים, בדקו כיצד הוא בוחר את מילות המפתח שאותן יקדם באתר ומהי שיטת העבודה שלו?
כדי לדעת עוד ולקבל פרטים נוספים יש ללחוץ כאן

מלות מפתח קידום אתרים תוכן שיווקי
« הקודם
הבא »
חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס