טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פרסום ממומן בפייסבוק – חלק 2
ראשי » טיפים ומדריכים » פרסום ממומן בפייסבוק – חלק 2

פרסום ממומן בפייסבוק – חלק 2

מרץ 4, 2014 תגובה אחת חן קאופמן

אז אחרי שבחלק הראשון של המדריך הבנו את חשיבות הקמפיין הממומן בפייסבוק וההבדלים בינו לבין גוגל. הגיע הזמן לעבור לתכלס.

לפני בניית הקמפיין יש 2 דברים שחשוב לדעת: מי קהל היעד ומה אנחנו מציעים ללקוח?

מי קהל היעד?
לפני שניגשים לכתיבת המודעות ולפתיחת הקמפיין מומלץ לפתוח מסמך חדש בוורד או אפילו לכתוב על דף נייר – מיהו קהל היעד שלנו?
מערכת הניהול של פייסבוק מאפשרת לבחור את קהל היעד הרצוי ולסנן אותו לפי פרמטרים שונים:

  • גיל
  • מין
  • מדינה
  • מצב משפחתי
  • תחומי עניין
  • ועוד..

לדוגמא –
עסק להפקת אירועים יבחר לפרסם לקהל יעד שהתארס זה עתה. הסיכוי שיקליקו על המודעה לקוחות פוטנציאליים רב יותר מאשר אם המודעה הייתה פתוחה לקהל הרחב.
בצורה כזאת נחסך לו כסף, מפני שקהל היעד שלו הצטמצם, אין צורך לשלם עבור חשיפות לאנשים לא רלוונטיים וכמובן שכמות ההמרות עולה.

מה המטרה שלנו?
לקמפיין בפייסבוק יכולות להיות מטרות שונות ומגוונות:

  • הגדלת חשיפה לפוסט מסוים בעמוד העסקי. אם מדובר בפוסט המציע הרשמה חינם לניוזלטר בו הגולש מקבל מאמרים או מבצע מיוחד שיצרתם.
  • הגדלת כמות הלייקים והחשיפה לעמוד העסקי.
  • הגדלת הכניסות לאתר האינטרנט שלכם.
  • הרשמה לשירות דרך דף נחיתה ייעודי שבניתם.
  • הורדת אפליקציה.
  • ועוד 🙂

לאחר שהחלטנו מה המטרה אנחנו ניגשים לכתיבת המודעה תוך ידיעה:

  • מה אנחנו מוכרים
  • למי אנחנו מוכרים
  • מה המטרה

3 תנאים בסיסיים למודעת פייסבוק שמביאה לקוחות

מודעת פרסום בפייסבוק חייבת לסקרן ולמשוך את תשומת לב הגולש.
יש לזכור כי הגולש לא חיפש אתכם בפייסבוק ולכן המודעה חייבת להיות מעניינת כדי לגרום לו להקליק עליה לקבלת עוד מידע.
על מנת שזה יקרה חייבים להתקיים כמה כללים חשובים:

  • כותרת שמדברת לגולש באופן ישיר. מומלץ להפריד מודעות לזכר ונקבה ולא לכתוב ברבים כך שהפניה תהיה אישית יותר. אורך הכותרת נכון לכתיבת שורות אלה 25 תווים
  • טקסט מצורף המסביר את הפתרון לבעיה ולמה בעצם כדאי לו ללחוץ על המודעה. בטקסט הזה לכתוב באופן ממוקד ובהמשך לכותרת את הפתרון לבעיה ולהניע אותו לפעולה שילחץ על המודעה. כמובן שגם פה תהיה הפרדה בין זכר לנקבה. אורך טקסט גוף המודעה נכון לכתיבת שורות אלה 90 תווים.
  • תמונה טובה וברורה שמושכת את תשומת לב הגולש למודעה.
    חשוב לדעת כי תמונה המיועדת לפרסום בפייסבוק חייבת להכיל מקסימום 20% טקסט מהסך הכולל של התמונה. אחרת המודעה לא תאושר. לחצו להסבר.

לאן נוחתים?
בבניית קמפיין ממומן בפייסבוק או בגוגל חשוב גם לזכור ולהחליט לאן אנחנו רוצים להוביל את הגולש, מה שנקרא מהו דף הנחיתה אליו מגיע הגולש לאחר שהקליק על המודעה.
כאן אנחנו חוזרים לשאלה הראשונה – מה המטרה שלנו ביצירת הקמפיין?
במידה ולמטרה שהצבת צריך דף נחיתה חשוב לבנות אותו נכון כך שידבר עם התוכן במודעה עצמה וימשיך אותה וכמובן ימיר את הגולש למתעניין ולאחר מכן ללקוח.
לקריאה כיצד לבנות דף נחיתה נכון – קליק כאן.

לכל שאלה אני כאן
מקווה שהמדריך הקצר נתן נקודת פתיחה טובה בהקמת קמפיין ממומן בפייסבוק.
אשמח לקרוא תגובות וכמובן שאלות.
ישנם עוד טיפים רבים להקמת קמפיין ממומן שניתן לקבל אותם בהדרכה ממוקדת בה נשב יחד על הקמפיין שלך נגדיר ונבנה אותו כך שיהיה מוכן לפרסום.

קמפיין ממומן בפייסבוק
« הקודם
הבא »
תגובה אחת
  1. פרסום ממומן בפייסבוק - חלק 1 - חן קאופמן נובמבר 25, 2015 בשעה 12:36 am

    […] אז איך ניגשים לכתיבת מודעה שתדבר ללקוח שלי ותגרום לו ללחוץ ולהשאיר פרטים? לחצו כאן למעבר לחלק 2 […]

חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס