פייסבוק לא מפסיקה לשנות ולהשתנות.
הפעם -היא מבשלת לנו שינוי של עיצוב דף עסקי בפייסבוק.. מה חדש?
אז הרעיון הוא שיהיה למשתמש קל יותר לנהל את הפעילות העסקית שלו ובנוסף גם חידשו את הפיצ׳ר על מעקב הדפים האחרים – ראו לקראת סוף הכתבה.
אך, כפי שתיכף תראו הטאבים שכל כך התאמצנו לסגנן ולהוסיף נעלמו מהדף הראשי – אלה יופיעו תחת לשונית אחת ולא יקבלו את החשיפה התרגלנו אליה.
צריך להתחיל לתכנן את הדף לפי העיצוב החדש.
ככה זה הולך להיראות:
לפני שאסביר איך זה עובד – הערה קטנה. הכיוונים המצוינים פה הם עבור המשתמשים בפייסבוק בשפה האנגלית, למשתמשים בעברית רוב הסיכויים שהשינויים יהיו בצד הנגדי.
מתחילים…
בצד הימני של העמוד יופיעו הפוסטים האחרונים שהעליתם לעמוד העסקי שלכם
בצד השמאלי יופיע מידע חשוב אודות העסק שלכם: מפת הגעה, שעות פתיחה, טלפון זמין, כתובת האתר שלכם וגם תמונות וסרטונים.
גישה קלה ונוחה לניהול העמוד
לפי פייסבוק בעיצוב החדש לא משנה היכן תעמדו בדף תמיד תוכלו לראות מידע אודות מודעות ממומנות שרצות כרגע וכמו כן גם את מצב הלייקים והודעות והתראות שעדיין לא נקראו.
בשביל מידע נוסף תוכלו ללחוץ למעלה על this week ולראות את המידע בפירוט רב יותר.
צפייה בעמודי מתחרים
אם עדיין לא ידעתם שהפיצ׳ר הזה קיים, הגיע הזמן להכיר אותו. יש לכם אפשרות לצפות בנתונים של עמודים אותם אתם בוחרים ולהשוות את הביצועים שלהם למול הדף הדף העסקי שלכם.
האופציה הזאת תהיה פתוחה לכל מנהלי העמוד.
ניתן להגיע אליה על ידי הקלקה על טאב ה – overview וללחוץ על כפתור add pages.
הנתונים שתוכלו לראות על הדפים שהוספתם הם: כמות הלייקים הכוללת, לייקים חדשים, כמות הפוסטים השבועית ומידת המעורבות בעמוד.
עד כאן הסקירה על העיצוב החדש של הדף העסקי בפייסבוק.
מה אתם אומרים? יעשה לנו טוב או רק מסבך את העניינים?
אם הפוסט עזר לכם להבין מה הולך לקרות תהיו חברים ושתפו אותו גם אצלכם 🙂