עמודים עסקיים בפייסבוק מחולקים לקטגוריות שונות, כאשר אנו בוחרים את סוג הקטגוריה לפי אופי העסק שלנו.
לכל קטגוריה יש את היתרונות והחסרונות שלה והפעם אני רוצה לדבר אתכם על הוספת כתובת לעמוד העסקי שלכם, בעקבות הפוסט של הגדרת עמוד הפייסבוק כעסק מקומי.
כאשר אנו מגדירים עמוד עסקי כעסק מקומי או חברה נפתחת לנו האופציה להוסיף כתובת ממשית תחת הטאב אודות הנמצא ממש מתחת לתמונת הנושא בעמוד שלכם.
אופציה זו פותחת את האפשרות לאוהדי הדף וללקוחות שלכם לעשות צ'ק אין, ובנוסף להוסיף תתי קטגוריה לעמוד, ביקורת גולשים ולהופיע בתוצאות החיפוש של פייסבוק.
על מנת להוסיף כתובת לעמוד הפייסבוק שלכם, יש להיכנס לטאב האודות. הנה כך:
לבחור במידע על העמוד – page info
ולגשת לאזור בו ממלאים את הכתובת. יש למלא את הכתובת באנגלית, כך שפייסבוק יוכל לזהות ולמקם את הסמן על המפה.
אם מתקבלת הודעה בה פייסבוק אינו מצליח לזהות את הכתובת אותה הקלדתם, הקלידו אך ורק את העיר והמיקוד. תתקבל מפה עם קרבה לאזור המגורים שלכם ומה שנותר לכם לעשות הוא להזיז את הסמן למיקום המדויק וללחוץ על שמור.
לא לשכוח לסמן את הצ'ק בוקס מתחת למפה על מנת שיוכלו לעשות לכם צ'ק אין, להראות ביקורת גולשים וכמובן לראות את המפה בעמוד שלכם 🙂
לא יודעים את המיקוד? לחצו כאן.
הטיפ עזר לכם? מעולה!
אל תהססו להעביר החאה באמצעות כפתורי השיתוף שנמצאים ממש כאן למטה.
[…] לא הצלחתם להוסיף את הכתובת לעמוד העסקי? לחצו כאן. […]