אז לאחר השינוי הקודם שקרה ממש לפני חודש בעמודים העסקיים, פייסבוק שינו (שוב) את דעתם והחליפו את הנראות של העמוד העסקי.
אז איך זה נראה עכשיו?
- תמונת הפרופיל – עברה לצד באותו הגודל שהייתה בהתחלה 180*180 פיקסלים. לא נמצאת יותר על הבאנר ולא מתחתיו כמו שהיה בשינוי הקודם אלא בצד העמוד ונשארת שם גם כאשר גוללים מטה. לדעתי שינוי מבורך ועדיף מכל השינויים שנעשו עד כה.
בשינוי הקודם הם הקטינו בצורה דרסטית את התמונה כך שאם הופיע לוגו החברה או כל תמונה אחרת בקושי ראו אותה. - תמונת הנושא – תמונת הנושא קטנה יחסית מהשינוי הקודם אבל גדלה מהנראות הרגילה שלו. או בקיצור הגדול הנוכחי (עד לשינוי הבא…) הוא 915 פיקסלים לרוחב על 345 פיקסלים לגובה.
- טאבים – השינוי נשאר נאמן לשינוי המקורי – הטאבים עברו לצד העמוד ונשארים סטטיים גם שגוללים מטה את העמוד. מצויין מבחינתי כך רואים את מה שיש לנו להציע. זה הזמן לעשות סדר ולהעיף מה שלא רלוונטי.
- כפתור הלייק, הודעה אישית והאפשרויות השונות – עברו מתחת לתמונת הנושא בצורה בולטת מאוד.
- כפתור הקריאה לפעולה – עבר לצד השני מול כפתור הלייק. בולט מאוד.
- נתוני השימוש – שבועיים בולטים לעין (כמובן למנהל העמוד בלבד) כך תמיד תדעו היכן אתם עומדים מבחינת ביצועי העמוד והפוסטים שלכם.
- שם משתמש – במקום תת קטגוריה – נמצא מתחת לתמונת הפרופיל ולשם העמוד שלכם.
מלבד השינויים האלה –
- נוספה אפשרות של פתיחת חנות בעמוד העסקי (יותר קטלוג מוצרים ולא רכישה און ליין) – תחת הטאבים בצד העמוד ישנה אפשרות להוספת חנות.
- הוספת שירותים.
- כאשר גוללים מטה את העמוד תמונת הפרופיל והאפשרות ליצור קשר נשארים למעלה – מעולה!!
לאט לאט העמוד העסקי הופך למיני סייט קטן
לצפייה בסרטון כיצוד לפתוח חנות בפייסבוק לחצו כאן
שימו לב שהשינוי הגיע גם לניידים והנראות עכשיו יותר ידידותית למשתמש. הטאבים השונים נמצאים למעלה וקל לעבור ביניהם ולדפדף וכמובן כפתור הקריאה לפעולה בולט מאוד.
לדעתי – השינוי מבורך וכמו כל דבר בפייסבוק נתרגל אליו מהר (ואז הם ישנו שוב..)
דוגמה לשינויים –