כתיבת תוכן
האם אי פעם התחלת לכתוב דף נחיתה ונתקעת באמצע? יש לך רעיונות אבל קשה לך להוציא אותם אל הכתב? ניהול תוכן שיווקי זה הפתרון עבורך!
התאמה לגולש
התוכן חייב להתאים לקהל היעד שלך וגם לפלטפורמה בה הוא כתוב. השפה צריכה להיות מותאמת וכמובן התכנים המופיעים בתוכן.
זיהוי צרכי העסק
כתיבת תוכן לפי סוג העסק שלך והבנת הקהל שלך והמקומות בהם הוא נמצא - חיפוש בגוגל, רשתות חברתיות, סרטונים או בכלל מוצרי תוכן כתובים
הסמכה
ניהול תוכן שיווקי לאינטרנט בג'ון ברייס – בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט. בין היתר כתיבה למדיה החברתית, מאמרים שיווקיים לאתרים וניוזלטרים.
דף הבית ועמוד אודות
דף הבית הוא חלון הראווה של העסק. שם הגולש יחליט אם הוא רוצה להיכנס ל"חנות הוירטואלית" שלנו או להמשיך הלאה.
העמוד השני יהיה ברוב המקרים "עמוד האודות" כדי ללמוד עוד עליך ועל העסק.
זה המקום למכור בצורה הטובה ביותר שאפשר. על מנת להשאיר את הגולש באתר שלך ולהוריד אחוזי נטישה.
מאמרים לאתר
אתר אינטרנט חייב להיות דינמי ופעיל מבחינת תוכן.
בלוג פעיל עם טיפים או מאמרים מקצועיים הוא חובה לכל עסק.
ישנה אפשרות לקבל חבילת תוכן הכוללת מספר מאמרים קבוע לאתר לפי תכנים שנקבעים מראש.
דפי נחיתה
בניית קמפיין צריך להניב תוצאות!
אם זה דרך גוגל או פייסבוק זה לא ממש משנה. מה שמשנה הוא דף הנחיתה שלך והאם הוא עושה חשק לגולש להשאיר את הפרטים היקרים מכל: שם, מייל וטלפון. כתיבת דף הנחיתה מותאמת לעסק ולמוצר או השירות אתם מפרסמים.
תוכן שיווקי כתוב
תוכן הוא לא רק דיגיטלי. למילה הכתובה יש משמעות גם כאשר אנחנו מחלקים פלייר או גלויה ללקוחות פוטנציאליים ואפילו בכרטיס הביקור שלנו.
אני מציעה כתיבת תכנים גם למוצרי דפוס ומרקטינג מחוץ לרשת האינטרנט.