טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • קורסים, סדנאות והדרכות פרטיות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • קורסים, סדנאות והדרכות פרטיות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • קורסים, סדנאות והדרכות פרטיות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • קורסים, סדנאות והדרכות פרטיות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
ראשי » כללי » פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

מרץ 6, 2019 2 תגובות חן קאופמן

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים. 

החלטתי לעשות לכם סדר פעם אחת ולתמיד בכל מה שקשור לכך, ויותר חשוב שתדעו מה משרת אתכם הכי טוב לעסק שלכם. 

 

פרופיל פרטי

פרופיל פרטי, כשמו כן הוא. 

פרטי. 

כלומר, לפי המדיניות של פייסבוק לא ניתן לפרסם או להשתמש בפרופיל הפרטי כעסק. 
שם הפרופיל הפרטי צריך להיות שם של אדם ולא של חברה. 
מטרת הפרופיל היא ליצור קשרים עם אנשים מוכרים לנו (במציאות או במרחב הוירטואלי) וכמובן ליצור קשרים חדשים. 

דרך הפרופיל הפרטי ניתן לפתוח עמוד עסקי (כבר נדבר על זה), לפרסם ולעלות פוסטים בקבוצות פייסבוק (דרך עמוד עסקי לא ניתן לעשות זאת, אלא אם כן הקבוצה בניהולך) וכמובן מנהל המודעות של פייסבוק משוייך גם לפרופיל הפרטי שלכם. 

במידה ואתם נמצאים בפייסבוק על מנת (בין היתר) לקדם את העסק שלכם, מומלץ להגדיל את מעגל החברים ולא להישאר עם הדודים והדודות בלבד, אלא ליצור רשת חברתית גדולה יותר. זו המהות של הפייסבוק וגן של נטווריקנג באופן כללי . לפרוץ את מעגל החברים המוכרים. 

כמובן, אני ממליצה לבחון את הצעות החברות המגיעות אליכם, כי לא כל פרופיל שיש לו חברים משותפים אתכם הוא פרופיל אמיתי. יש המון פרופילים מזוייפים ברשת. 
לכן מומלץ לבדוק: 

  • תמונת פרופיל - האם נראית לכם אמיתית או לקוחה ממקום אחר?
  • פוסטים שהעלה לאחרונה - האם ישנם פוסטים או רק שיתופים ודברים לא רלוונטים (אגב יכול להיות שאותו פרופיל חסם את התוכן שלו לאנשים שאינם חברים שלו בפייסבוק ולכן צריך לבדוק את מכלול הדברים.
  • חברים משותפים - בדקו מי אותם חברים משותפים, האם נמצאים באותם מעגלים רלוונטים, ניתן ומומלץ אפילו לשאול את אותו חבר אם אותו פרופיל נראה לכם חשוד (מניסיון אישי של פרופיל ספציפי שהטריד כמה וכמה חברים משותפים שלי)
  • תחושה אישית - לכו עם התחושה שלכם ואל תשכחו שהכל הפיך. גם אם אישרתם מישו שלא רלוונטי אליכם, פרופיל מטריד תמיד ניתן לחסום

מטרת הפרופיל הפרטי בפייסבוק – 

שיתוף החברים שלך בתחומי עניין שלך, תמונות ומקומות שביקרת והיית. 
דיעות אשיות שלך. 

מומלץ לא להפוך את הפרופיל הפרטי לקיר פרסום לעסק אחרת יכול להיות שיפסיקו לעקוב מחוסר עניין. 
חשבו שהפרופל הוא כמו בלוג אישי בו אתם משתפים את החיים שלכם וכמובן תמיד ניתן לקשר את העסק אם זה בשיתוף פוסט מעניין שקשור או בחוויה שאתם רוצים לשתף שקשורה לעסק. 

התכנים בפרופיל הפרטי יכולים להיות ציבוריים / לחברים בלבד/ לחברים וחברים שלהם או מותאם אישית. 
את המידע הזה ומידע נוסף תוכלו לערוך בהגדרות הפרופיל שלכם 

 

עמוד עסקי

מטרת העמוד העסקי הוא ליצור קשר עם קהל האוהדים בדף. 

בעמוד העסקי ניתן ומומלץ לשתף פוסטים, תמונות, חוויות והצעות הקשורות לעסק שלך. 
אגב אני ממליצה שהפעילות העסקית תתבצע כאן ולא בפרופיל מכיוון שיש אפשרות לעקוב אחר האוהדים שהגיבו והביעו מעורבות בתוכן שלך ולהשתמש בזה לקידום ממומן ממוקד לקהל רלוונטי (אבל זה כבר לפוסט אחר…) 
האנשים שמקבלים עדכונים על פוסטים שלך הם אלה שסימנו לייק בעמוד העסקי (שוב לא כולם כמובן אלא מי שהביע עניין  ומעורבות) וניתן ומומלץ להזמין את החברים מהעמוד הפרטי לאהוב את העמוד העסקי שלך – ראה תמונה 

 

הזמנת חברים בפיסבוק

העמוד העסקי הוא ציבורי  וכל אחד יכול לראות את התכנים שנמצאים בעמוד גם אם לא עשה לייק לעמוד. 
ישנה דרך לחסום אנשים מהדף ובדרך כלל אעשה זאת רק כאשר ההתנהגות ודרך ההתבטאות אינה מקובלת. 

קבוצה

הקבוצות בפייסבוק מתחלקות לקבוצה פתוחהף סגורה וסודית. 

אך לפני שאני עוברת להסבר כמה מילים על מטרת פתיחת קבוצה בפייסבוק: 

קבוצה, לפי הגדרת פייסבוק, היא ״מקום לתקשורת סביב תחומי עניין משותפים עם אנשים מסוימים.
ניתן ליצור קבוצה לכל דבר — כנס משפחתי, קבוצת ספורט, מועדון הקריאה שלך — ולהתאים אישית את הגדרות הפרטיות של הקבוצה בהתאם לאנשים שאתה רוצה שיוכלו להצטרף לקבוצה ולראות אותה. כאשר אתה מצטרף לקבוצה בפייסבוק, אתה מתחיל לראות תוכן מאותה קבוצה בניוז פיד שלך.״ 

בשורה התחתונה נפתח קבוצה עם אנחנו רוצים לעורר שיח ודיון דו צדדי של מספר משתתפים סביב נושא מסוים. 

זה גם יכול להיות לעזר לעסק כאשר הוא רוצה להגיע לקהל לקוחות עם תחומי עניין רלווונטים לעסק שלך, לדוגמה דיאטנית שפותחת קבוצת אתגר תזונה או מדריכת הורים שפותחת קבוצה בה ניתן לשאול שאלות ולהתייעץ. 

לי יש קבוצה של בעלי עסקים בניו יורק וניו גרזי וכשהייתי בישראל הייתי בצוות הניהול של נשים עצמאיות מישראל. 

אז מה ההבדל בין הגדרות הקבוצה? 

קבוצה פתוחה – ניתן למצוא אותה בתוצאות החיפוש ולראות את הפוסטים שמועלים בה גם מבי להיות חלק מהקבוצה עצמה 

קבוצה סגורה – ניתן למצוא אותה בתוצאות החיפוש, לראות את נחברים בה אך לא ניתן לראות את התוכן שמועלה

קבוצה סודית – לא ניתן למצוא אותה בתוצאות החיפוש וכמובן לא לראות מי החברים / התוכן. 

מתי נשתמש בכל אחת מהאפשרויות? זה ממ שתלוי בפותח הקבוצה ומה מטרת הקבוצה. 

 

קבוצה פתוחה אמליץ במקרה של נושא פתוח לכולם ולא אכפת למנהל הקבוצה שאנשים שלא בקבוצה יראו את התוכן / יהיו חייבים להיכנס אליה. 

קבוצה סגורה – נשתמש כאשר יש אנשים בעלי אותו תחום עניין, אי כן רוצה שימצאו אותי בתוצאות החיפוש וכמובן שירצו להיכנס פנימה על מנת להשתתף בדיונים  (אפשר לעלות שאלות סף על מנת לסנן אנשים לא רלוונטים בכניסה לקבוצה) 
קבוצה כזו אני אמליץ לבעלי עסקים שרוצים לשתף בתוכן שלהם אבל גם רוצים מספר גדול של משתתפים ולכן כן יהיה אפשרי למצואו אותם אך השתתפות וצפייה בתוכן היא על ידי הצטרפות בלבד. 
גם קבוצות בעלי עניין משותף אחר כמו רכישה משותפת של דירות, עצומה כלשהי וכו. הכל רלוונטי כאן. 

קבוצה סודית אמליץ במקרה וזו קבוצה המיועדת למספר אנשים מצומצם אשר רכש שירות או מוצר כלשהו ומקבל תמיכה בקבוצה או שהקבוצה עצמה היא חלק מהשירות, אין סיבה שימצאו אותה בפייסבוק ולעתים אפילו עדיף שלא (לדוגמה קבוצת הורים שעוברים סדנה כלשהי ולא מעוניינים שידעו על זה אחרים) 

 

מצורפת טבלה מתוך צילום מסך של פייסבוק שעושה סדר בעניינים 🙂 

 

מקווה שעשיתי לכם קצת סדר 🙂 
אם כן – 
מוזמנים לשתף ולהעביר את הפוסט הלאה . 

« הקודם
הבא »
2 תגובות
  1. פבי נובמבר 9, 2020 בשעה 7:44 am

    תודה על הסקירה המעניינת ומלמדת
    שאלה מקצועית- האם ניתן להמיר קבוצה סגורה קיימת לעמוד עסקי?

    תודה!

    • חן קאופמן נובמבר 9, 2020 בשעה 3:11 pm

      תודה רבה,

      לא ניתן להמיר קבוצה בפייסבוק לעמוד עסקי.
      אלה שני דברים שונים מבחינת המהות שלהם.
      מקווה שעזרתי,
      חן קאופמן

חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • קורסים, סדנאות והדרכות פרטיות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס