טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פרסום ממומן בפייסבוק – חלק 1
ראשי » טיפים ומדריכים » פרסום ממומן בפייסבוק – חלק 1

פרסום ממומן בפייסבוק – חלק 1

ינואר 14, 2014 תגובה אחת חן קאופמן

כמעט לכולנו יש חשבון פייסבוק. יש כאלה הפעילים יותר בפרסום סטטוסים והעלאת תמונות ויש כאלה שפחות.
אבל רובנו הגדול פותח את החשבון שלו לפחות פעם ביום כדי להתעדכן וכמובן זה קל יותר עם המכשיר הנייד שנמצא כל הזמן לידנו.

בגלל סיבות אלה חשוב להבין שלקוחות פוטנציאליים שלך נמצאים בפייסבוק וניתן להגיע אליהם בדרך יחסית קלה ולא יקרה יחסית דרך פרסום ממומן בפייסבוק.

מה זה פרסום ממומן בפייסבוק?
פרסום ממומן נותן לך את האופציה להגיע לקהל יעד וללקוחות פוטנציאליים הנמצאים כבר בפייסבוק על ידי הצגת מודעות בניוז פיד של הגולש או במודעות צד.

מודעת הניוז פיד נראית לגולש באופן ברור וישיר כאשר גולש בדף הראשי של הפייסבוק שלו:
מודעות ניוז פיד

בעוד מודעת הצד נמצאת בצד ימין או שמאל )תלוי בשפה בה משתמש הגולש( ופחות נראית לעין.

מודעות צד בפייסבוק

בדרך כלל מודעת צד יהיו פחות יקרות מאשר מודעות הנמצאות בניוז פיד.

פרסום ממומן בפייסבוק מול פרסום ממומן בגוגל
ההבדל העיקרי בין קמפיין בגוגל לקמפיין בפייסבוק הוא –
בגוגל הגולש מחפש אותך ואת מוצריך באופן אקטיבי על ידי כניסה לשורת החיפוש הידועה של גוגל והקלדה של השירות או המוצר אותו מחפש.
אפשר לומר שהוא כבר בתהליך של מודעות ל״בעיה״ שלו ונמצא בשלב חיפוש הפתרון.
לכן – מודעת גוגל תתאפיין בטקסטים מתאימים לפי מילות המפתח הרצויות שהגולש מחפש מה שמצריך מחקר מילות מפתח לפני הקמת הקמפיין והתאמת המודעות לביטויים הרלונטיים.

לעומת זאת – בפייסבוק הגולש אינו מחפש לקנות מוצר או שירות בדרך כלל אלא גולש להנאתו. עם זה בצ׳אט עם חברים או העלאת תמונות מארוחת הבוקר האחרונה שהיה בה.
בפרסום בפייסבוק אנחנו בעצם נכנסים לגולש מ״הדלת האחורית״ ומציעים לו שירות או מוצר שיכול לעניין אותו.
לכן – הטקסט שלנו חייב להציג בפניו את ה״בעיה״ שיש לו וכמובן מה הפתרון שלה.

אז איך ניגשים לכתיבת מודעה שתדבר ללקוח שלי ותגרום לו ללחוץ ולהשאיר פרטים?
לחצו כאן למעבר לחלק 2

קמפיין ממומן בפייסבוק
« הקודם
הבא »
תגובה אחת
  1. פרסום ממומן בפייסבוק - חלק 2 - חן קאופמן נובמבר 23, 2015 בשעה 8:39 pm

    […] אחרי שבחלק הראשון של המדריך הבנו את חשיבות הקמפיין הממומן בפייסבוק […]

חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס