הכרנו אותו בפרסום הממומן ואפילו כתבתי עליו פוסט בבלוג לפני מספר חודשים – פוסט קרוסלה – סבב תמונות. למה הוא טוב ומתי נשתמש בו. עוד לא קראת את הפוסט? לחץ כאן.
אז מה השתנה הפעם?
סוג הפוסט המדובר היה אפשרי אך ורק במנהל המודעות של פייסבוק כפרסום ממומן, ועכשיו הפיצ׳ר מתחיל להגיע לכל בעלי העמודים העסקיים גם כפוסט רגיל.
מלבד זאת ניתן להעלות אלבום תמונות בבת אחת ביתר קלות.
אז במה סבב התמונות (פוסט הקרוסלה) עוזר לנו?
- הצגת מספר מוצרים מתוך העסק שלך
- לספר סיפור באמצעות תמונות שונות
- להעביר את הגולש תהליך באמצעות גלילת התמונות
- לתת פרטים ספציפיים על מוצר מסוים
מצוין אז איך עושים זה תכל׳ס?
ראשית נכנסים לעמוד העסקי למקום כתיבת הפוסט, כותבים את המלל המבוקש ולוחצים על תמונה/סרטון
נקבל את החלון הבא –
נבחר את סבב תמונות ונזין את כתובת היעד אליה ישלחו הגולשים לאחר הקלקה על התמונות
יש לבחור את התמונות הרצויות (תמונות שנשלפו מהאתר) או תמונות חדשות דרך סימן הפלוס בתחתית החלון. ולפרסם. שימו לב – ניתן לשנות את כתובת היעד של כל תמונה (למשל אם מדובר בפרסום של מספר שירותים/מוצרים) על ידי עמידה על התמונה ולחיצה על האייקון שמופיע. (ראו בתמונה)
מעדיפים לצפות בסרטון?
שיהיה בהצלחה!
אהבתם את הפוסט? אל תתביישו, שתפו! ממש כאן בכפתור למטה.