בכל פגישה שלי עם לקוח עולה השאלה הגדולה של בחירת מילות המפתח עבור האתר שאותו אנו משווקים. איך בוחרים? מה שמים והכי חשוב כמה!
סוף מעשה במחשבה תחילה
ברוב הגדול של המקרים המשפט שעולה הכי הרבה כאשר עולה הנושא של מילות המפתח עד עכשיו הוא:”רשמתי כמה שיותר מילים והכנסתי אותן לתג מילות המפתח באתר”. כאשר אני שואלת אם עמדה מחשבה או מחקר מאחורי בחירת מילים אלה, התשובה היא כמובן שלא.
יש כאלה שהגדילו ועשו ונכנסו לכלי מילות המפתח של גוגל- אשר ברוב המקרים התוצאות שמתקבלות הן לא מהימנות מכיוון שצריך לדעת איך להשתמש בו, ובנוסף חשוב לזכור לא לקחת אותו כאורים והתומים בבואנו לבחור את המילים הנכונות.
להניח את היסודות
לבחירה נכונה של המילים או הביטויים יש משמעות קריטית בקידום האתר. אנו מניחים את היסודות שעליהן נבנה לאחר מכן את התוכן עבור האתר. דרך המילים האלה אנו מצפים להביא תנועת גולשים איכותית וגדולה יותר לאתר אותו אנו משווקים. דרך המילים הלקוחות מגיעים אלינו.
אז איך עושים את זה?
בחירת מילות מפתח היא עסק לא פשוט.
כאשר אתם פונים למקדם אתרים מקצועי הדבר הראשון שהוא מבצע זה מחקר מילות מפתח מקיף ויסודי, אשר מכיל בתוכו עד מאות ואלפים של מילים וביטויים אשר נלקחו מהאתר המדובר כמובן, מאתרים מתחרים וגם מילים וביטויים שאתם בתור לקוחות אינם חושבים עליהם.
כל מילה נבדקת ביסודיות גם בתוך כלי מילות המפתח של גוגל, אך הכי חשוב בעזרת מדגמים וכלי ניתוח נוספים אשר יכולים לחזק או להפריך את הבחירה בביטוי או במילה הספציפיים.
ההמתנה משתלמת
ניתוח מילות המפתח אורך בסביבות חודש ולאחר מכן מתקבלת התוצאה האולטימטיבית אשר יכולה להרים את האתר במנועי החיפוש ובכך להביא תנועת גולשים איכותית לאתר.
כמובן שכאן רק מתחילה הדרך של הקידום בגוגל בעזרת תכנים איכותיים ומקוריים ובניית אתר נכון לקידום וגם עבור הגולש.
לכן, אם עשיתם את הצעד הנכון ופניתם למקדם אתרים, בדקו כיצד הוא בוחר את מילות המפתח שאותן יקדם באתר ומהי שיטת העבודה שלו?
כדי לדעת עוד ולקבל פרטים נוספים יש ללחוץ כאן