טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
צ'ק ליסט: כלים לכתיבה שיווקית
ראשי » טיפים ומדריכים » צ'ק ליסט: כלים לכתיבה שיווקית

צ'ק ליסט: כלים לכתיבה שיווקית

ספטמבר 26, 2012 סגור לתגובות על צ'ק ליסט: כלים לכתיבה שיווקית חן קאופמן

יש הרבה אנשים שיודעים לכתוב אך יש הבדל מהותי בין כתיבה לכתיבה שיווקית.
בעולם המודרני שלנו בו האינטרנט תופס חלק גדול בחיינו והמידע זמין ונמצא בכמויות עצומות.
המסר אותו אנו רוצים להעביר לגולש חייב להיות ממוקד מטרה, מעניין ותמציתי. אחרת- הוא יאבד עניין.
המוצר או השירות שאנו מציעים יכול להיות מציאה חד פעמית, אך אם לא נגרה את הקורא להיכנס פנימה הוא לעולם לא יידע זאת.
במאמר הבא הכנתי  בשבילכם  צ'ק ליסט שיעזור לכם לפני כל כתיבה שיווקית עבור המוצר שלכם.

אז הנה מתחילים:

  •  כותרת – המרכיב הראשון של התוכן
    כותרת ברורה מושכת תשומת לב, לכן חשוב לשים דגש עליה באופן מיוחד. ניתן לחשוב מה מושך אותנו כאשר אנו מקבלים מיילים או נתקלים במאמר? מה גורם לנו להמשיך הלאה להסתכל על הכתוב?
  •  כותרות ביניים –
    המטרה שלהן היא לעשות סדר בעין עבור הקורא. מופיעות בתוך הטקסט עצמו ועושות הפרדה בין הפסקאות. כותרות הביניים קטנות יותר, מודגשות, תמציתיות ומקלות על הקריאה. מומלץ לשלב בכותרות הביניים מידע שיש בו תועלת עבור הקורא ונתונים.
  •  בוליטים –
    מאפשרים קריאה ברורה יותר והעברת המידע בקלות רבה ובנוסף קל יותר לכתוב אותם. זוהי גם דרך נהדרת למשוך את הקורא וליצור עניין מבלי לגלות את כל המידע. (דוגמה נהדרת זה הרשימה אותה אתם קוראים עכשיו…)
  •  ביטויים מעצימים –
    אלה הם מילים וצירופי מילים טעונים רגשית שניתן להשפיע דרכם על הקורא. ביטויים מעצימים עוזרים לייצר רגש אצל הקורא. מדובר ברוב הפעמים במילות פעולה או כאלה המייצרות תמונה מנטלית לקורא. לדוגמה: חינם, אהבה, כסף, סודות, תוצאות…
  •  מעברים –
    המטרה שלנו בכתיבה שיווקית היא שהקורא יעבור מפסקה לפסקה באופן חלק. המעברים הם מה שקושר קטע אחד לשני, ולכן חשוב לתת על כך דגש.
  •  ההצעה –
    ההצעה היא בעצם מה שאנחנו נותנים או מוכרים לקוראים שלנו. היא צריכה להיות מנוסחת על פי הכללים של הכתיבה השיווקית- “הצעה של פעם בחיים"
  •  קריאה לפעולה –
    פה אנו מנחים את הקונה הפוטנציאלי לפעולה ספציפית בסוף המסר השיווקי. זה יכול להיות כל דבר שאנו רוצים שיעשה: הרשמה למייל, טלפון, הורדת קובץ, לקרוא עוד, לקנות מוצר. אם לא נגיד לאנשים מה לעשות הם בדרך כלל לא יעשו כלום.
    הקריאה לפעולה חייבת לכלול: מה, איך, מתי, תמריצים (מלאי מוגבל, התקשר עכשיו) ובנוסף ספרו להם מה התועלת שלהם שמופקת מכך שיבצעו את הפעולה.
  •  הסגירה –
    גם לכתיבה שיווקית צריך "סוף". אחרי הקריאה לפעולה ניתן עוד הזדמנות אחרונה לקוראים לפעול.
  •  הערת שוליים/ נ.ב –
    מחקרים מראים שבמכתבי מכירה אנשים קוראים את הכותרת, הפסקה הראשונה, המחיר שנמצא בתחתית המאמר ולבסוף את הערת השוליים.
    לכן- הערת השוליים היא ההזדמנות האחרונה לחזור על ההצעה ולהותיר רושם לקראת מכירה. היא מתאימה לשימוש במכתבי מכירה, דפי נחיתה למוצרים חינמיים, לאימיילים ובכל מקום אשר החתימה שלנו מופיעה.
  •  אחריות –
    הבטחת אחריות היא מרכיב חשוב בהצלחה של המסר השיווקי. מעבירה את הסיכון מהקונה למוכר.חשוב לציין את סוג האחריות, תנאי האחריות, לוח הזמנים.  טיפ- ככל שמשך האחריות ארוך יותר- כך יורדת הסבירות שמישהו ישתמש בה.

בחנו את עצמכם

לאחר שעברנו על הרשימה בדרך למאמר שיווקי מוצלח, כל שנשאר לכם עכשיו הוא לקחת מאמר שכתבתם ופשוט לעבור על הרשימה סעיף, סעיף. ולבדוק את עצמכם- האם מה שכתבתי תואם לצ'ק ליסט? אם התשובה היא כן. מעולה! פרסמו את המאמר. אם לא, גשו לצ'ק ליסט והיעזרו בו!
תוכלו להיעזר ומאוד מומלץ גם להיעזר בצ'ק ליסט בכתיבה מאפס של מאמר/ ניוזלטר/ מייל שיווקי וכל העולה על דעתכם.

שיתוף זה אכפתיות

העבירו ושתפו את המאמר הלאה לחברים אשר יכולים להיעזר בו. הפיצו את הידע באהבה! כי לשתף זה להראות שאכפת לך…

קידום אתרים תוכן שיווקי
« הקודם
הבא »
חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס