*** הפוסט היה מעודכן נכון ל 4/6/16 ישנו עדכון חדש ***
פייסבוק שוב מחדשים ומפתיעים והפעם – העמוד העסקי השתנה מהקצה אל הקצה.
במאמר הבא אראה לכם את השינוי בעמוד העסקי בפייסבוק
אז מה קורה שם, אילו דברים חדשים קיימים ומהי לעזאזל מידת תמונת הנושא החדשה שנראה שגדלה למימדים עצומים.
קבלו סקירה מהירה על החידושים:
- תמונת הפרופיל – קטנה משמעותית וגם ירדה מעל תמונת הנושא – כך שלא צריך יותר להתחשב בכך (נקודה לחיוב) הבעיה היא שאם תמונת הפרופיל שלכם הייתה מורכבת מטקסט (לוגו לדוגמה) הנראות שלה תהיה אפסית וממש לא מובנת – צריך לחשוב על תמונה שיכולה לתפוס את המקום (נקודה לשלילה). מידות התמונה ירדו בחצי במקום 180*180 אנחנו מדברים עכשיו על 90*90.
- תמונת הנושא – התמונה הראשית בעמוד העסקי הפכה למפלצת והיא תופסת את רוב העמוד כרגע כאשר נכנסים לעמוד העסקי הגודל שלה עומד כיום על 1010 פיקסלים לרוחב על 385 פיקסלים לגובה. יש כאלה שאוהבים ויש כאלה שפחות – אני ממליצה פשוט לזרום עם השינוי… זה המקום שלכם לבלוט. חשבו על הדרך בה אתם רוצים שיתפסו אתכם, איזו תמונה תמשוך את העין, אילו פרטים לכתוב וכמובן הלוגו שלכם. (כפי שאתם זוכרים מהסעיף הקודם תמונת הפרופיל קטנה כל כך שאף אחד לא רואה אותה..). עכשיו – שהתמונה בפרונט ולא ניתן להתחמק השקיעו רגע בעיצוב שלה ובמחשבה.
- טאבים – עד עכשיו היינו רואים רק חלק מהטאבים למעלה מתחת לתמונת הנושא ובצד. עכשיו ניתן לראות את כל הטאבים בצד גם שגוללים את העמוד מטה. זה מצוין מבחינתי מכיוון שהגולש נחשף לכל מה שיש לי להציע וזהו זמן טוב לעשות נקיון. מהש לא רלוונטי – פשוט למחוק.
- כפתור הלייק, הודעה אישית והאפשרויות השונות – עברו מתחת לתמונת הנושא.
- כפתור הקריאה לפעולה – בולט יותר מבעבר. עוד שינוי מבורך שנעשה בתצוגה החדשה בעמוד העסקי.
- נתוני השימוש – השבועיים בולטים לעין (כמובן למנהל העמוד בלבד) כך תמיד תדעו היכן אתם עומדים מבחינת ביצועי העמוד והפוסטים שלכם.
- שם משתמש – במקום תת קטגוריה – נמצא מתחת לשם העמוד שלכם.
מלבד השינויים האלה –
- נוספה אפשרות של פתיחת חנות בעמוד העסקי (יותר קטלוג מוצרים ולא רכישה און ליין)
- הוספת שירותים.
- כאשר גוללים מטה את העמוד תמונת הפרופיל והאפשרות ליצור קשר נשארים למעלה – מעולה!!
לאט לאט העמוד העסקי הופך למיני סייט קטן
לצפייה בסרטון כיצוד לפתוח חנות בפייסבוק לחצו כאן
שימו לב שהשינוי הגיע גם לניידים והנראות עכשיו יותר ידידותית למשתמש. הטאבים השונים נמצאים למעלה וקל לעבור ביניהם ולדפדף וכמובן כפתור הקריאה לפעולה בולט מאוד.
לדעתי – השינוי מבורך וכמו כל דבר בפייסבוק נתרגל אליו מהר (ואז הם ישנו שוב..)
דוגמה לשינויים –
[…] בהתחלה 180*180 פיקסלים. לא נמצאת יותר על הבאנר ולא מתחתיו כמו שהיה בשינוי הקודם אלא בצד העמוד ונשארת שם גם כאשר גוללים מטה. לדעתי […]