ואוו לזה לא ציפיתי!!
מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם.
אנחנו יכולים לראות איזה קמפיינים נמצאים באוויר כרגע (גם אם אנחנו לא רואים באופן ישיר בפיד שלנו)
בנוסף לכך, ניתן לראות איזה מדינות אותו עמוד מפרסם וכמובן כל מודעה שרלוונטית לאותה מדינה.
כמו כן פייסבוק מראה לנו את תאריך פתיחת העמוד והאם היו שינוי שם.
אז איך זה קורה???
נכנסים לעמוד הרלוונטי אחריו רוצים לעקוב –
בדוגמה שלפנינו עמוד של ויקטוריה סיקרטס 🙂
ולוחצים על הלשונית שנקראת ״פרטים ומודעות״
נקבל את העמוד הבא בו נוכל לראות אילו מודעות ממומנות קיימות לעמוד כרגע. אם אין מודעות להצגה תקבלו הודעה כזו –
במידה וכן יהיו מודעות זה מה שנראה –
שימו לב שאנו לא מקבלים מידע על כמות הליייקם, התגובות והשיתופים וכמובן לא על המחיר של המודעה. אבל בהחלט ניתן לראות את הקריאטייב מבחינת טקסט ותמונה.
פייסבוק אומרת כי אינה מראה מודעות דינמיות לכן ישנה אפשרות שקיימת לחברה הספציפית הזאת עוד מודעות שאינן מוצגות לנו.
בננוסף אם אותו עמוד מפרסם לכמה מדינות נוכל לראות את המודעה הרלוונטית לכל מודעה ברגע שנלחץ על הכפתור הזה –
ואז נקבל תפריט נפתח ממנו ניתן לבחור את המדינה המבוקשת –
בנוסף בצד הדף תוכלו לראות מתי נפתח העמוד והאם השם השתנה במהלך הזמן. פייסבוק מציגה את שינוי השם וגם את התאריך.
אז מה ניתן לעשות עם המידע הזה?
אני מציעה להיכנס לעמודים רלוונטים אליכם לתחום אפילו בעולם ופשוט ללמוד מהם.
לעקוב אחרי השפה בה כותבים, התמונות בהן משתמשים ולראות האם יש משהו שמייחד אותם.
וכמובן לחשוב כיצד להשליך את זה על העסק שלכם.
המטרה של פייסבוק היא שקיפות בפרסום ולתת לכולם את המידע נגיש.
שיהיה בהצלחה 🙂
אם יותר קל לך בוידאו הכנתי גם סרטון הסבר עם דוגמאות ישראליות אהובות עלי במיוחד 🙂
היי חן,
האם הפיצ׳ר עדיין קיים?