מהיום כבר לא צריך לבחור איזה מוצר כדאי לפרסם הפעם במודעות פייסבוק.
נכנסתי למנהל המודעות שלי וכמה שמחתי לגלות שגם אלי הגיע התוסף החדש של פרסום מספר מוצרים בפייסבוק תחת מודעה אחת.
רובכם הגדול כבר ראה את המודעות האלה בפיד שלו ולאט לאט האופציה נפתחת לכולם.
אז מה זה בעצם אומר?
אם עד עכשיו יכולנו לפרסם במודעה אחת – תמונה אחת. לא עוד!
פייסבוק שחררה אפשרות לפרסם תחת אותה מודעה מספר פריטים.
מתי נשתמש בזה?
- להעלות קליקים לאתר
- להדגיש אספקטים מסוימים בעסק (מוצר מסוים/ שירות)
- הגדלת מעגל הלקוחות
זה נראה כך:
נראה מצוין, איך נכנסים?
נכנסים למנהל המודעות בחשבון שלכם בחרו את האפשרות קליק לאתר / המרות לאתר (Website Conversions/ Clicks to Website) ואם האפשרות פתוחה בפניכם תופיע לכם האפשרות לבחר בין מודעה רגילה לבין מודעה עם מספר תמונות. ממש כך:
בחרו את האפשרות המסומנת וגשו לעבודה:
- לכל תמונה בחרו כתובת יעד רלוונטית למוצר/שירות שאתם מציגים
- בחרו תמונה מתאימה
- חשבו על כותרת המושכת עם העין + טקסט נלווה
המידות האופטימליות לתמונה הן: 600*600
כך זה נראה:
אז קדימה לעבודה, אשמח לשמוע אם הטיפ עזר לכם.
וכמובן קליק כאן למטה על כפתור השיתוף תמיד מתקבל בברכה 🙂
[…] הכרנו אותו בפרסום הממומן ואפילו כתבתי עליו פוסט בבלוג לפני מספר חודשים – פוסט קרוסלה – סבב תמונות. למה הוא טוב ומתי נשתמש בו. עוד לא קראת את הפוסט? לחץ כאן. […]