טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
עשרת הדיברות להקמת אתר אינטרנט
ראשי » טיפים ומדריכים » עשרת הדיברות להקמת אתר אינטרנט

עשרת הדיברות להקמת אתר אינטרנט

מרץ 15, 2013 סגור לתגובות על עשרת הדיברות להקמת אתר אינטרנט חן קאופמן

הגשמת את החלום שלך והחלטת לפתוח עסק עצמאי כאשר המטרה ברורה – להעלות את מספר הלקוחות.
אז אולי כבר פתחת דף עסקי וחשבונות אישיים ברשתות החברתיות, אך חשוב לזכור שהם אינם בבעלותנו, אנחנו רק אורחים במערכת בבעלות חברה/ אדם ספציפי (לדוגמא פייסבוק ששייכת למארק צוקרברג ידידנו שמשנה את הנראות והאופציות בפייסבוק כל הזמן..).

נדל"ן אינטרנטי עצמאי

מומלץ ביותר ואף די הכרחי להקים אתר אינטרנט שיהיה רק שלך שבו יהיה ניתן לכתוב על כל מה שמתחשק לך,
להציע את השירותים או המוצרים שלך – בקיצור מגרש הנדל"ן הפרטי שלך ברשת האינטרנט.
היום רוב האנשים מחפשים מוצר או שירות מסוים דרך האינטרנט, ולכן כדי שאותם לקוחות פוטנציאליים יגיעו לאתר שלך ולא של המתחרה חייבים להקים אתר ידידותי למנוע החיפוש – גוגל.

מה לי ולגוגל?

אבל מאיפה מתחילים? מה חשוב לדעת לפני שניגשים לבניית האתר ולבחירת אנשי המקצוע?
וכמובן כיצד בונים אתר שיעמוד בדרישות של מנוע החיפוש על מנת שיהיה לו בסיס טוב לקידום בהמשך ויופיע כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים את סוג המוצר או השירות שלך ב"גוגל".
במדריך הבא אתן לך את עשרת הדיברות להקמת אתר אינטרנט – מה חשוב לבדוק ולעשות בתהליך בניית אתר.

מה כדאי לבדוק לפני שמתחילים בפרויקט בניית האתר?

  1. רעיון – אתר אינטרנט טוב מתחיל מרעיון מגובש. חשוב לדעת מה הקונספט של האתר, מי קהל היעד שלו ומה אנחנו מציעים.
  2. בחירת הדומיין (כתובת האתר) –
  • רצוי שיהיה קשור לתחום העיסוק או מעולם התוכן של האתר. לדוגמא אתר של מעצבת גרפית יכול להכיל את המילה design בתוך כתובת האתר.
  • הדומיין (כתובת האתר) יהיה באנגלית ולא בעברית. כתובות בעברית פחות אהובות על מנוע החיפוש.
  • סיומת האתר צריכה להיות קשורה למיקום העסק ולאיזור הגאוגרפי בו הלקוחות נמצאים. לכן כל עוד הלקוחות שלנו נמצאים בישראל סיומת הדומיין צריכה להיות co.il ולא com לדוגמא. ישנם עוד סיומות כמו net או biz אך הן פחות פופולריות ופחות מומלץ להשתמש בהן לאתר הראשי. ניתן לקנות אותן כדי לחזק את המותג שלך.

3.   השרת בו האתר מתאכסן צריך להיות ממוקם בישראל. נתון זה יגרום לאתר לעלות מהר יותר וייתן נקודות זכות בעיני הגולש באתר שלך וגם במנוע החיפוש.

4.  רצוי לבחור חברה לבניית אתרים אשר בונה את האתר על גבי מערכת ניהול פופולרית כמו וורדפרס לדוגמה. המערכת של וורדפרס גם ידידותית מאוד למנוע החיפוש "גוגל".

5.  במידה והחברה אינה עובדת עם וורדפרס, חשוב שהאתר ייבנה על גבי מערכת ניהול תוכן פשוטה וקלה לתפעול כך שיהיה ניתן להזין תכנים בקלות, להחליף תמונות ועוד מבלי להיות תלויה במתכנת.

6.  חשוב מאוד שהקוד יהיה פתוח ונגיש ולא ייבנה על גבי מערכת שידועה למתכנת בלבד, במידה ונרצה להמשיך את פיתוח האתר עם מתכנת אחר בעתיד.

7.  חשוב לבדוק כי אתרים אחרים של המתכנת או החברה עומדים בסטנדרטים של כתיבת הקוד וכי אין בו שגיאות. כאשר הקוד בנוי כהלכה הבסיס יהיה טוב יותר להמשך העבודה. ניתן לבדוק תקינות אתרים בקישור הבא: לחצו כאן לבדיקת האתר שלכם.

8.  מומלץ להיעזר במעצב כאשר מגיעים לשלב הנראות, הוא יידע טוב יותר אילו צבעים מוכרים ומה מפיל את האתר. אם אין לך אין את התקציב הנדרש למעצב ניתן לקנות תבנית מוכנה ממגוון אתרים שמציעים זאת ולפנות למתכנת שיתאים אותה לצרכייך. יש לשים לב – עדיף להישאר קרוב ככל שניתן לעיצוב המקורי.

9.  רצוי וניתן להיעזר בשירותים של מקדם אתרים מוסמך שמלווה אותך בכל השלבים מול המתכנת ונותן דגש על אופן מבנה האתר וחלוקת העמודים בו כך שיהיה ידידותי יותר למנועי החיפוש.

10. בחירת מילות מפתח נכונה להטמעה באתר – אם נדע מהן המילות המחופשות ביותר ומה המתחרים שלנו עושים נדע מה להטמיע באתר ולאיזה ביטוי לתת יותר משקל.

אז מה למדנו?

לפני שניגשים לבניית אתר אינטרנט, יש להקדיש זמן לתכנון ומחשבה החל מבחירת הדומיין ועד לבחירת מילות המפתח הנכונות. כל זאת על מנת שהאתר יהיה ידידותי למנועי החיפוש מהרגע הראשון, וכך תהיה נקודת פתיחה טובה יותר להמשך קידומו ברשת האינטרנט.

אתר אינטרנט בניית אתר חדש
« הקודם
הבא »
חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס