לכל בעל עסק או מנהל דפים עסקיים בפייסבוק יש מטרה – הגדלת החשיפה של הפוסטים בדף העסקי ובעקבות כך הגדלת הלקוחות הפונים לעסק.
אך מה שווה כתיבת הפוסטים והעלאתן אם בסופו של דבר החשיפה אליהם נמוכה?
הרבה מנהלי עמוד בפייסבוק שואלים את עצמם: מתי כדאי לפרסם פוסט בפייסבוק?
התשובה בפוסט הבא…
למה לא נחשפים לפוסט שלי?
היום כבר ידוע שאחוזים בודדים מאוהדי הדף יראו את הפוסט שכתבתי בניוז פיד שלהם. אני הרי לא העסק היחיד שמפרסם בפייסבוק.
ככל שפוסט יקבל יותר מעורבות חברתית הוא יקבל יותר חשיפה. כאשר אני בתור גולש עושה "לייק" לפוסט כלשהו או מגיב עליו גם החברים שלי (שוב לא כולם..) רואים את הפעולה. יכול להיות שאותו חבר שראה את העדכון גם יסתקרן ויכנס לפוסט וכך הלאה.
הפוסט צריך להיות מושך ומסקרן כדי למשוך את האוהדים שלי להגיב אליו וגם את החברים שלהם, אבל לפני כן הם צריכים לראות אותו!
אם נפרסם את הפוסט בשעה בה קהל היעד שלי, אוהדי הדף לא נמצאים מול הפייסבוק נפספס את כל המטרה. גם אותו הפוסט יהיה אחד הדברים המעניינים ויציע מבצע או מוצר במחיר אקטרטיבי זה לא יזעור לי אם קהל היעד שלו לא יראה אותו.
בפייסבוק הדברים מאוד דינמיים וקצב התחלופה שם עצום. לכן אנחנו צריכים לתפוס אותם בזמן אמת.
בוקר, צהריים או ערב?
יש הרבה השערות מתי הכי נכון להעלות פוסט – אבל יש שאלה שצריכה להישאל והיא זו שתנחה אותנו.
מי קהל היעד של אותו עמוד?
האם העמוד שלי מוכר מוצרים לצעירים לפני גיוס או בכלל מתנות ליולדת? אולי בכלל אני מציע שירותי אינסטלציה או עריכת דין?
לפי זה נדע – מיהו קהל היעד שלי: הורים, רווקים, צעירים, מבוגרים.
נתאים את הפוסטים – שפת הכתיבה ותמונות אליהם והכי חשוב נבדוק מתי נמצאים בפייסבוק!
איך יודעים מתי הם נמצאים?
הגענו לשאלת מיליון הדולר!
פייסבוק השיקו לאחרונה את מערכת הניהול החדשה שלהם ובה תמצאו המון תובנות על קהל היעד שלכם וביניהן – באיזה ימים ושעות הם מבלים הכי הרבה מול הפייסבוק. לפי הכלי החכם הזה תוכלו לדעת מתי הכי נכון וכדאי לעלות פוסט. והכול תוך כמה שניות ומספר לחיצות
קדימה מתחילים…
מדריך מעשי שלב אחרי שלב בליווי תמונות – במיוחד בשבילכם!
- היכנסו למערכת הניהול ולחצו על Insights. בפייסבוק בעברית – נתוני שימוש
- לחצו על פוסטים posts – פרסומים .
- בטאב הפוסטים יש שלוש אופציות – נבחר את האפשרות האמצעית when your friends are online. ובעברית – מתי האוהדים שלך מחוברים
- מייד תקבלו ניתוח של הימים והשעות בהם אוהדי הדף שלכם היו מחוברים לפייסבוק.
- והכי מגניב – כדי לדעת על יום ספציפי בשבוע – עמדו עם העכבר על היום אותו תרצו לנתח וקבלו את השעות המדויקות ליום הזה.
מדריך זה נועד לעזור לכם בהגדלת חשיפת הפוסטים לעמוד שלכם! השתמשו בו בחוכמה. אשמח לשמוע על ההתנסות האישית שלכם עם הכלי וכמובן לענות על שאלות.
מעדיפים לצפות בטיפ? יש גם סרטון!
בהצלחה!
קצר וקולע, כל הכבוד על היוזמה וההדרכה הכיפית
תודה 🙂
תודה. עזר לי מאוד
בשמחה 🙂