אם אתם מפרסמים דרך האינטרנט ולא משנה מאיזו פלטפורמה אתם רוצים דבר אחד – כמה שיותר לידים ושיהיו איכותיים!
להבאת לידים איכותיים בכמות יפה יש מספר פרמטרים שחשובים להצלחת הפרסום.
הפעם נדבר על דף הנחיתה שלכם.
איפה נוחתים כאן?
אני נתקלת בהרבה פרסומות באינטרנט, ככה זה שכל היום את מעבירה מול המחשב, וישנן מודעות שתופסות אותי ואני מקליקה עליהן ואז.. הולכת לאיבוד.
אם הגולש הקליק על המודעה שלכם סימן שהצלחתם לעניין אותו, לסקרן ולגעת לו בנקודה כואבת.
עכשיו חובת ההוכחה עוברת לדף אליו הם יופנו לאחר הקליק – דף הנחיתה! הדף עליו נוחתים 🙂
הזמן של הגולש יקר
הדף המיועד חייב להיות ממוקד מטרה לאותו מוצר או שירות אותו אנחנו מפרסמים.
לכן – לא רצוי ולא מומלץ לשלוח אותו לאתר האינטרנט שלנו אחרת הואלא יבין מה רוצים ממנו ולכן ימשיך הלאה ואנחנו הפסדנו גם את העלות של הקליק וגם אותו בתור לקוח פוטנציאלי שכבר הראה נכונות והתעניינות.
אנחנו חייבים לזכור שיש לנו כמה שניות להציג את המוצר שלנו ולגרום לאותו גולש לבצע את מה שאנחנו מצפים ממנו. לכן – חייבים להיות מדוייקים וברורים.
אז איך עושים את זה? שאלה מעולה! הכנתי עבורכם מדריך קצר לבניית דף נחיתה נכון:
1. תגידו לו מה לעשות
הסבירו לגולש שהגיע למודעה שלכם מה אתם מצפים ממנו לעשות – ועשו זאת ברור!
כמובן – שאותה פעולה שאתם מבקשים מהגולש לבצע חייבת להיות מתואמת עם מה שהבטחתם במודעה.
לדוגמא – אם במודעה הבטחתם מדריך חינמי לתשעת הטיפים הטובים ביותר לדף נחיתה ואתם מקליקים על המודעה ושם מצפים מכם להירשם לקורס של 30 שעות. הממ.. כנראה שאיבדתם את הלקוח וגם את האמינות שלכם.
לכן היו עקביים, רשמו באופן ברור מה צריך לבצע וכמובן תנו לו את מה שאתם מבטיחים.
2. צרו תוכן שיווקי איכותי
אתם צודקים זה באמת ברור מאליו. האמנם?
הרבה מפרסמים שוכחים לכתוב כותרת שבאמת משכנעת את הגולש שהוא ממש חייב את אותו המוצר או השירות אותו הם מציעים.
כמובן שאת הכותרת אתם מחזקים בטקסט נוסף בגוף דף הנחיתה.
אל תשכחו שזהו דף נחיתה ולא עמוד באתר שלכם והתוכן חייב להיות קצר וקולע. ניתן להשתמש במשפטים קצרים או בבוליטים כדי להעביר את המסר במהירות (יש לכם רק מספר שניות..)
3. שמרו על זה פשוט ונקי
אתם רוצים לשמור את הגולש בדף הנחיתה שלכם ולא לשלוח אותו למקומות אחרים אפילו אם זה דף הפייסבוק שלכם. לכן הוציאו הסחות דעת כמו כפתורי רשתות חברתיות למיניהם או מזערו אותם למינימום כדי שלא יבלטו לעין. הורידו קישורים לדפים אחרים באתר, זה עלול לזרוק את הגולש החוצה מדף הנחיתה ותאבדו אותו.
4. הראו לקוחות מרוצים והוכחות
הוכחה חברתית תמיד עובדת. אם לבלוג שלכם יש אלפי עוקבים הראו את זה בדף הנחיתה, אם יש לכם הרבה הורדות לספר האלקטרוני אותו אתם מציגים – רשמו מספר.
כל דבר שמוכיח כי כולם כבר שם ורק הגולש נשאר מאחור ולא מעודכן ולכן נותר לו רק להירשם/ להוריד / לעשות לייק הציגו בדף הנחיתה.
5. בחרו תבנית מתאימה
הבליטו והציגו את התוכן החשוב למעלה בדף הנחיתה. כלומר את הכותרת המשכנעת ותופסת העין וכמובן הקריאה לפעולה.
מחקרים מוכיחים כי העין שלנו נוטה להתמקד ראשית בצד שמאל של הדף, לכן נמקד את טופס יצירת הקשר או ההרשמה למעלה מצד שמאל. לא לשכוח שהטופס צריך להיות במיקום הגיוני ולא תלוש מעיצוב הדף.
6. הוסיפו תמונות
יותר קל לנו לקלוט מידע בתמונה וטקסט יחד מאשר רק בטקסט. המסר מועבר בקלות יותר ובמהירות וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים.
תוסיפו תמונות שיעזרו לגולש להבין מה הוא מקבל.
אם זה ספר אלקטרוני – תמונה של מדריך או ספר. קובץ שמע – תמונה הממחישה את הרעיון.
האפשרות שהוא יקרא את כל הטקסט שכתבתם היא לא גבוהה אבל התמונה תמחיש לו את הרעיון תוך שניות!
7. שמרו על מסר פשוט
אל תלאו את הגולש שלכם בהמון טקסט. אין צורך בהסברים ארוכים.
כתבו רק את המידע שבאמת חשוב וקריטי לגולש כדי לגרום לו לבצע את הפעולה המיוחלת.
שימו לב – אל תבקשו ממנו לבצע כמה פעולות – זה לא יקרה!!!
ברגע שאתם מתחילים לבקש ממנו להירשם, להתקשר ולעשות לייק – איבדתם אותו!
זכרו – קצר, פשוט וקולע!
8. אל תערימו קשיים
בהמשך לסעיף הקודם. אל תלאו את הגולש בטקסט מיותר או בכמה שלבים.
אם אתם מבקשים ממנו להירשם לניוזלטר קחו ממנו רק את הפרטים הרלוונטים ואל תתנו לו למלא אינספור סעיפים. רוב הסיכויים שההמרה שלכם תשאף לאפס.
חשבו מהם הפרטים החשובים לכם ותבקשו רק אותם אחרת הגולש עלול להתייאש בדדך או לנטוש עוד לפני כן.
9. מבחן A/B
או בשמו המקצועי A/B Testing
לא צריך להסתפק רק בדף נחיתה אחד אלא צריך לבחון תמיד מה עובד לנו יותר.
יכול להיות שדף נחיתה מסוים לא יביא לנו המרות אבל אם נשנה קצת את הכותרת, התמונה או העיצוב נגלה שיחס ההמרה גדל. חשוב מאוד לבדוק כל פעם מול מספר גורמים ופשוט להישאר עם מה שעובד הכי טוב.
עכשיו העבודה בידיים שלכם – חזרו לדף הנחיתה שבניתם ובדקו האם הטיפים שכתבתי לכם מעלה מיושמים בו.
אשמח לסייע בשלבי תכנון דף הנחיתה, כתיבת התוכן והפרסום עצמו.
בהצלחה!
[…] לאן נוחתים? בבניית קמפיין ממומן בפייסבוק או בגוגל חשוב גם לזכור ולהחליט לאן אנחנו רוצים להוביל את הגולש, מה שנקרא מהו דף הנחיתה אליו מגיע הגולש לאחר שהקליק על המודעה. כאן אנחנו חוזרים לשאלה הראשונה – מה המטרה שלנו ביצירת הקמפיין? במידה ולמטרה שהצבת צריך דף נחיתה חשוב לבנות אותו נכון כך שידבר עם התוכן במודעה עצמה וימשיך אותה וכמובן ימיר את הגולש למתעניין ולאחר מכן ללקוח. לקריאה כיצד לבנות דף נחיתה נכון – קליק כאן. […]
היי
אני רוצה לעשות דף נחיתה עם איזה 6 קבצי מוזיקה יש דרך לעשות כזה דבר?
הי יעקב,
האם קבצי המוזיקה מאוחסנים במקום נפרד?