טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
מדריך לבניית דף נחיתה
ראשי » טיפים ומדריכים » מדריך לבניית דף נחיתה

מדריך לבניית דף נחיתה

דצמבר 19, 2013 3 תגובות חן קאופמן

אם אתם מפרסמים דרך האינטרנט ולא משנה מאיזו פלטפורמה אתם רוצים דבר אחד – כמה שיותר לידים ושיהיו איכותיים!

להבאת לידים איכותיים בכמות יפה יש מספר פרמטרים שחשובים להצלחת הפרסום.
הפעם נדבר על דף הנחיתה שלכם.

איפה נוחתים כאן?
אני נתקלת בהרבה פרסומות באינטרנט, ככה זה שכל היום את מעבירה מול המחשב, וישנן מודעות שתופסות אותי ואני מקליקה עליהן ואז.. הולכת לאיבוד.

אם הגולש הקליק על המודעה שלכם סימן שהצלחתם לעניין אותו, לסקרן ולגעת לו בנקודה כואבת.
עכשיו חובת ההוכחה עוברת לדף אליו הם יופנו לאחר הקליק – דף הנחיתה! הדף עליו נוחתים 🙂

הזמן של הגולש יקר

הדף המיועד חייב להיות ממוקד מטרה לאותו מוצר או שירות אותו אנחנו מפרסמים.
לכן – לא רצוי ולא מומלץ לשלוח אותו לאתר האינטרנט שלנו אחרת הואלא יבין מה רוצים ממנו ולכן ימשיך הלאה ואנחנו הפסדנו גם את העלות של הקליק וגם אותו בתור לקוח פוטנציאלי שכבר הראה נכונות והתעניינות.

אנחנו חייבים לזכור שיש לנו כמה שניות להציג את המוצר שלנו ולגרום לאותו גולש לבצע את מה שאנחנו מצפים ממנו. לכן – חייבים להיות מדוייקים וברורים.

אז איך עושים את זה? שאלה מעולה! הכנתי עבורכם מדריך קצר לבניית דף נחיתה נכון:

1. תגידו לו מה לעשות

הסבירו לגולש שהגיע למודעה שלכם מה אתם מצפים ממנו לעשות – ועשו זאת ברור!
כמובן – שאותה פעולה שאתם מבקשים מהגולש לבצע חייבת להיות מתואמת עם מה שהבטחתם במודעה.

לדוגמא – אם במודעה הבטחתם מדריך חינמי לתשעת הטיפים הטובים ביותר לדף נחיתה ואתם מקליקים על המודעה ושם מצפים מכם להירשם לקורס של 30 שעות. הממ.. כנראה שאיבדתם את הלקוח וגם את האמינות שלכם.

לכן היו עקביים, רשמו באופן ברור מה צריך לבצע וכמובן תנו לו את מה שאתם מבטיחים.

2. צרו תוכן שיווקי איכותי

אתם צודקים זה באמת ברור מאליו. האמנם?
הרבה מפרסמים שוכחים לכתוב כותרת שבאמת משכנעת את הגולש שהוא ממש חייב את אותו המוצר או השירות אותו הם מציעים.
כמובן שאת הכותרת אתם מחזקים בטקסט נוסף בגוף דף הנחיתה.
אל תשכחו שזהו דף נחיתה ולא עמוד באתר שלכם והתוכן חייב להיות קצר וקולע. ניתן להשתמש במשפטים קצרים או בבוליטים כדי להעביר את המסר במהירות (יש לכם רק מספר שניות..)

3. שמרו על זה פשוט ונקי

אתם רוצים לשמור את הגולש בדף הנחיתה שלכם ולא לשלוח אותו למקומות אחרים אפילו אם זה דף הפייסבוק שלכם. לכן הוציאו הסחות דעת כמו כפתורי רשתות חברתיות למיניהם או מזערו אותם למינימום כדי שלא יבלטו לעין. הורידו קישורים לדפים אחרים באתר, זה עלול לזרוק את הגולש החוצה מדף הנחיתה ותאבדו אותו.

4. הראו לקוחות מרוצים והוכחות

הוכחה חברתית תמיד עובדת. אם לבלוג שלכם יש אלפי עוקבים הראו את זה בדף הנחיתה, אם יש לכם הרבה הורדות לספר האלקטרוני אותו אתם מציגים – רשמו מספר.
כל דבר שמוכיח כי כולם כבר שם ורק הגולש נשאר מאחור ולא מעודכן ולכן נותר לו רק להירשם/ להוריד / לעשות לייק הציגו בדף הנחיתה.

5. בחרו תבנית מתאימה

הבליטו והציגו את התוכן החשוב למעלה בדף הנחיתה. כלומר את הכותרת המשכנעת ותופסת העין וכמובן הקריאה לפעולה.
מחקרים מוכיחים כי העין שלנו נוטה להתמקד ראשית בצד שמאל של הדף, לכן נמקד את טופס יצירת הקשר או ההרשמה למעלה מצד שמאל. לא לשכוח שהטופס צריך להיות במיקום הגיוני ולא תלוש מעיצוב הדף.

6. הוסיפו תמונות
יותר קל לנו לקלוט מידע בתמונה וטקסט יחד מאשר רק בטקסט. המסר מועבר בקלות יותר ובמהירות וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים.
תוסיפו תמונות שיעזרו לגולש להבין מה הוא מקבל.
אם זה ספר אלקטרוני – תמונה של מדריך או ספר. קובץ שמע – תמונה הממחישה את הרעיון.
האפשרות שהוא יקרא את כל הטקסט שכתבתם היא לא גבוהה אבל התמונה תמחיש לו את הרעיון תוך שניות!

7. שמרו על מסר פשוט
אל תלאו את הגולש שלכם בהמון טקסט. אין צורך בהסברים ארוכים.
כתבו רק את המידע שבאמת חשוב וקריטי לגולש כדי לגרום לו לבצע את הפעולה המיוחלת.
שימו לב – אל תבקשו ממנו לבצע כמה פעולות – זה לא יקרה!!!

ברגע שאתם מתחילים לבקש ממנו להירשם, להתקשר ולעשות לייק – איבדתם אותו!
זכרו – קצר, פשוט וקולע!

8. אל תערימו קשיים

בהמשך לסעיף הקודם. אל תלאו את הגולש בטקסט מיותר או בכמה שלבים.
אם אתם מבקשים ממנו להירשם לניוזלטר קחו ממנו רק את הפרטים הרלוונטים ואל תתנו לו למלא אינספור סעיפים. רוב הסיכויים שההמרה שלכם תשאף לאפס.
חשבו מהם הפרטים החשובים לכם ותבקשו רק אותם אחרת הגולש עלול להתייאש בדדך או לנטוש עוד לפני כן.

9. מבחן A/B
או בשמו המקצועי A/B Testing
לא צריך להסתפק רק בדף נחיתה אחד אלא צריך לבחון תמיד מה עובד לנו יותר.
יכול להיות שדף נחיתה מסוים לא יביא לנו המרות אבל אם נשנה קצת את הכותרת, התמונה או העיצוב נגלה שיחס ההמרה גדל. חשוב מאוד לבדוק כל פעם מול מספר גורמים ופשוט להישאר עם מה שעובד הכי טוב.

עכשיו העבודה בידיים שלכם – חזרו לדף הנחיתה שבניתם ובדקו האם הטיפים שכתבתי לכם מעלה מיושמים בו.

אשמח לסייע בשלבי תכנון דף הנחיתה, כתיבת התוכן והפרסום עצמו.

בהצלחה!

בניית דפי נחיתה פרסום בגוגל פרסום בפייסבוק קמפיין ממומן
« הקודם
הבא »
3 תגובות
  1. פרסום ממומן בפייסבוק - חלק 2 - חן קאופמן פברואר 20, 2017 בשעה 11:38 pm

    […] לאן נוחתים? בבניית קמפיין ממומן בפייסבוק או בגוגל חשוב גם לזכור ולהחליט לאן אנחנו רוצים להוביל את הגולש, מה שנקרא מהו דף הנחיתה אליו מגיע הגולש לאחר שהקליק על המודעה. כאן אנחנו חוזרים לשאלה הראשונה – מה המטרה שלנו ביצירת הקמפיין? במידה ולמטרה שהצבת צריך דף נחיתה חשוב לבנות אותו נכון כך שידבר עם התוכן במודעה עצמה וימשיך אותה וכמובן ימיר את הגולש למתעניין ולאחר מכן ללקוח. לקריאה כיצד לבנות דף נחיתה נכון – קליק כאן. […]

  2. יעקב פברואר 10, 2019 בשעה 2:22 pm

    היי
    אני רוצה לעשות דף נחיתה עם איזה 6 קבצי מוזיקה יש דרך לעשות כזה דבר?

    • חן קאופמן יוני 25, 2020 בשעה 2:06 am

      הי יעקב,
      האם קבצי המוזיקה מאוחסנים במקום נפרד?

חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס