אחרי שדיברנו מה זה דף נחיתה ומה חשוב שיהיה בו.
הפעם אני רוצה לדבר אתכם קצת על הטופס, שהוא בעצם הגשר להפיכת גולש למתעניין.
לכן עיצוב הטופס והנראות שלו חשובים מאוד וקריטיים להצלחת דף הנחיתה.
שלושת כללי הזהב ליצירת טופס ממיר
- כל הטופס חייב להופיע במסך מבלי שהגולש יצטרך לגלול מטה את הדף.
- הטופס חייב לבלוט לעין
- הטופס יהיה במיקום הגיוני מבחינת מסלול קריאת הדף
עד כמה ארוך הוא יכול להיות
אז כאן הגודל כן קובע ומראה עד כמה הלקוח שלנו רציני.
זכרו: ככל שהטופס קצר יותר (פחות פרטים למלא) הסיכוי הוא שיהיו יותר לידים
ככל שהטופס יהיה ארוך יותר, עם מספר רב שך פרטים למלא יהיו פחות לידים, אך רוב הסיכויים שמי שכבר טרח למלא את הטופס הוא לקוח רציני ולכן הליד שלו איכותי יותר.
שימו לב – אורך הטופס חייב להיות בקו אחיד עם התמורה אותה מקבל הגולש.
אז מה לבקש בטופס?
המטרה העיקרית היא לאסוף מידע שיאפשר לנו ליצור קשר עם אותו גולש שהשאיר את הפרטים ולהבין האם הוא רציני או לא. לפני כן אנחנו צריכים לאסוף את המידע הבסיסי ביותר שיהפוך את הגולש בדף הנחיתה לליד.
לכן מקובל לבקש את הדברים הבאים:
-
- רק שם ומייל – כדי שנוכל ליצור קשר יזום
- תאריך יום הולדת – לא חובה ואז להגדיר כבר מתנה אוטומטית לתאריך זה
- ניתן להמשיך לאסוף פרטים נוספים לאחר מילוי הפרטים הבסיסיים ושליחתם.
זכרו – כל שאלה שתשאלו מעבר לדברים הבסיסיים צריכה להיות מגובה במתנה חינמית עבור הגולש וערך מוסף עבור השארת פרטיו האישיים.
שמירה על הפרטיות
הרבה אנשים לא ממהרים למלא את פרטיהם האישיים במיוחד ברשת האינטרנט. לכן נהוג לרשום ולהדגיש כי אתם לא עושים שום שימוש בפרטים שמילא הגולש ללא אישור.
כמו כן ניתן להוסיף לחיזוק העניין גם את הדברים הבאים:
- הצהרת פרטיות
- לוגו+פרטי החברה
- עדות של לקוח מרוצה
- חיזוק מחברה ציבורית כמו תו אמון הציבור
- תחביר תקני בלי שגיאות כתיב.
איפה לוחצים כאן?
לאחר שעיצבנו טופס לפי הכללים הגיע הזמן להניח את המרכיב האחרון והחשוב – הכפתור להשלמת הפעולה.
בבואכם לעצב את כפתור הטופס יש לשים דגש על שלושה דברים:
- כיתוב
- גודל
- צבע
כיתוב הכפתור
בדרך כלל על כפתור דף הנחיתה תראו את המילה ״שלח״ או ״העבר״ מחקרים הראו שלמילים אלה יש אחוז המרה נמוך יותר לעומת אופציה עם הנעה לפעולה כמו ״הקלק כאן״ ״הזמן עכשיו״.
לסיכום חשוב שהכיתוב על הכפתור יהיה בעל אופי מניע לפעולה וכמובן רלוונטי לדף הנחיתה. דבר זה עשוי להשפיע רבות על יחס ההמרה.
דוגמה לכיתוב מניע לפעולה:
- הורד את המדריך עכשיו בחינם
- קבל הצעה אטרקטיבית היום
- הורד עכשיו
גודל הכפתור
זוכרים שהגודל כן קובע?
כפתור ההמרה חייב לבלוט לעין של הגולש. אם הגולש יצטרף לחפש אותו בען רוב הסיכויים שנאבד את הליד.
כדי לגרום לכפתור להיות בולט ובעל נוכחות יש לזכור גם פה 3 כללים חשובים:
- מיקום – הכפתור חייב להופיע תחת הקריאה לפעולה בדף, מזכירה לכם שוב שחייבים לראות אותו מבלי לגלול את הדף מטה.
- עיצוב גדול מספיק שייראה לעין
- צבע בולט – עדיף שיהיה מנוגד לצבע עליו נמצא. לדוגמא אם הדף ירוק – כפתור אדום.
אז יש לכם את הכלים ליצור דף נחיתה לגמרי לבד ועם המאמר הקודם על כתיבת התוכן לדף נחיתה אתם מוכנים לצאת לדרך.
אם עדיין יש לכם שאלות אני מזמינה אתכם ליצור קשר ואצור עבורכם דף נחיתה המתאים לעסק שלכם וכמובן לקהל היעד.