טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
מדריך לבניית פרסונה בקלי קלות
ראשי » טיפים ומדריכים » מדריך לבניית פרסונה בקלי קלות

מדריך לבניית פרסונה בקלי קלות

יולי 9, 2014 סגור לתגובות על מדריך לבניית פרסונה בקלי קלות חן קאופמן

אז אחרי שהבנו את החשיבות של הכרת הלקוח שלנו הגיע הזמן להתחיל לבנות ולהרכיב את הפרופיל האישי שלו שזה בעצם הרכבת פרסונה.

למה זה חשוב?

בעזרת בניית הפרסונה נדע לכתוב למישהו ספציפי ולא לכולם (זוכרים? כולם זה אף אחד)
ניתן להשתמש בפרסונה ברשתות החברתיות על מנת ליצור מעורבות.
בעזרת הפרסונה אנו יכולים להגיע ללקוח ברמה אישית יותר ולא רק עסקית.
תוך כדי בניית הפרסונה נדע להכיר ולהבין את הבעיות של הלקוח שלנו מהעיניים שלו.
אנחנו כותבים לגולשים ולא למנועי חיפוש.

מיקום הלקוח (הפרסונה) בתהליך הקנייה

כאשר אנו כותבים תוכן בין אם זה לאתר, לרשימת התפוצה וגם ברשתות החברתיות אנחנו צריכים לפני כן למקם את הלקוח אליו אנו כותבים בסרגל תהליך הקנייה המתחלק לארבעה שלבים:

  • לא מודע לבעיה
  • מודע ומחפש פתרון
  • מודע לפתרון ומחפש הוכחה
  • בשל לקנייה אך זקוק לדחיפה

כאשר אנו מבינים היכן נמצאת הפרסונה שלנו התאמת התוכן תהיה קלה יותר. לדוגמה:

  • לקוח בשלב הראשון אשר לא מודע עדיין לבעיה צריך שיציגו לפניו את הכאב שלו על ידי שנעצים את כאבו באמצעות הכתיבה שלנו.
  • לקוח בשלב השני המחפש פתרונות זהו לקוח שיצטרך הצגה של מומחיות מצידנו ניתן לעשות זאת באמצעות מדריך קצר.
  • לקוח אשר נמצא בשלב השלישי – חיפוש הוכחות ירצה לראות סיפורי הצלחה של לקוחות ועדויות אישיות.
  • לקוח בשלב הרביעי הבשל כבר לקנייה אך צריך דחיפה קטנה ובעצם חיזוקים נוספים שיפיגו את חששותיו, יכול להגיע לקנייה בעזרת תיאורי מקרה שנספק לו בבלוג לדוגמה.

איך מתחילים?

כאשר אתם ניגשים לבנות פרסונה תתחילו מהפרטים הכי בסיסיים כמו שם, מקום עבודה, מצב משפחתי וכמובן להמשיך בכאבי הלקוח, מיקומו בתהליך הקנייה והכי חשוב כיצד צורך את התוכן שלו באינטרנט – טקסטים, סרטונים, תמונות.
כל פעם להמשיך ולהוסיף פרטים כדי שהדמות תהיה מדויקת ככל האפשר וכמובן ניתן ומומלץ לבנות פרסונות שונות למוצרים שונים.
לדוגמה ופה אחזור שוב לצלמת מהפוסט הקודם: בחבילת הריון הדמות תהיה שונה מלקוחה המחפשת חבילת צילום משפחתי לאירוע מיוחד כמו יום הולדת לסבתא.

עד כאן המדריך לבניית הפרסונה, עכשיו נותר לכם לגשת לעבודה.
ניתן לקבוע פגישה אישית ויחד נתאים לכם את פרופיל הפרסונה תוך קבלת דו"ח מפרט עם כל הפרטים הנדרשים.

בניית פרסונה
« הקודם
הבא »
חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס