טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
טופס דף נחיתה – הגשר ללקוח שלך
ראשי » טיפים ומדריכים » טופס דף נחיתה – הגשר ללקוח שלך

טופס דף נחיתה – הגשר ללקוח שלך

מרץ 27, 2014 סגור לתגובות על טופס דף נחיתה – הגשר ללקוח שלך חן קאופמן

אחרי שדיברנו מה זה דף נחיתה ומה חשוב שיהיה בו.
הפעם אני רוצה לדבר אתכם קצת על הטופס, שהוא בעצם הגשר להפיכת גולש למתעניין.
לכן עיצוב הטופס והנראות שלו חשובים מאוד וקריטיים להצלחת דף הנחיתה.

שלושת כללי הזהב ליצירת טופס ממיר

  • כל הטופס חייב להופיע במסך מבלי שהגולש יצטרך לגלול מטה את הדף.
  • הטופס חייב לבלוט לעין
  • הטופס יהיה במיקום הגיוני מבחינת מסלול קריאת הדף

עד כמה ארוך הוא יכול להיות
אז כאן הגודל כן קובע ומראה עד כמה הלקוח שלנו רציני.
זכרו: ככל שהטופס קצר יותר (פחות פרטים למלא) הסיכוי הוא שיהיו יותר לידים
ככל שהטופס יהיה ארוך יותר, עם מספר רב שך פרטים למלא יהיו פחות לידים, אך רוב הסיכויים שמי שכבר טרח למלא את הטופס הוא לקוח רציני ולכן הליד שלו איכותי יותר.

שימו לב – אורך הטופס חייב להיות בקו אחיד עם התמורה אותה מקבל הגולש.

אז מה לבקש בטופס?
המטרה העיקרית היא לאסוף מידע שיאפשר לנו ליצור קשר עם אותו גולש שהשאיר את הפרטים ולהבין האם הוא רציני או לא. לפני כן אנחנו צריכים לאסוף את המידע הבסיסי ביותר שיהפוך את הגולש בדף הנחיתה לליד.
לכן מקובל לבקש את הדברים הבאים:

    • רק שם ומייל – כדי שנוכל ליצור קשר יזום
    • תאריך יום הולדת – לא חובה ואז להגדיר כבר מתנה אוטומטית לתאריך זה
    • ניתן להמשיך לאסוף פרטים נוספים לאחר מילוי הפרטים הבסיסיים ושליחתם.

זכרו – כל שאלה שתשאלו מעבר לדברים הבסיסיים צריכה להיות מגובה במתנה חינמית עבור הגולש וערך מוסף עבור השארת פרטיו האישיים.

שמירה על הפרטיות
הרבה אנשים לא ממהרים למלא את פרטיהם האישיים במיוחד ברשת האינטרנט. לכן נהוג לרשום ולהדגיש כי אתם לא עושים שום שימוש בפרטים שמילא הגולש ללא אישור.
כמו כן ניתן להוסיף לחיזוק העניין גם את הדברים הבאים:

  • הצהרת פרטיות
  • לוגו+פרטי החברה
  • עדות של לקוח מרוצה
  • חיזוק מחברה ציבורית כמו תו אמון הציבור
  • תחביר תקני בלי שגיאות כתיב.

איפה לוחצים כאן?
לאחר שעיצבנו טופס לפי הכללים הגיע הזמן להניח את המרכיב האחרון והחשוב – הכפתור להשלמת הפעולה.
בבואכם לעצב את כפתור הטופס יש לשים דגש על שלושה דברים:

  • כיתוב
  • גודל
  • צבע

כיתוב הכפתור
בדרך כלל על כפתור דף הנחיתה תראו את המילה ״שלח״ או ״העבר״ מחקרים הראו שלמילים אלה יש אחוז המרה נמוך יותר לעומת אופציה עם הנעה לפעולה כמו ״הקלק כאן״ ״הזמן עכשיו״.

לסיכום חשוב שהכיתוב על הכפתור יהיה בעל אופי מניע לפעולה וכמובן רלוונטי לדף הנחיתה. דבר זה עשוי להשפיע רבות על יחס ההמרה.

דוגמה לכיתוב מניע לפעולה:

  • הורד את המדריך עכשיו בחינם
  • קבל הצעה אטרקטיבית היום
  • הורד עכשיו

גודל הכפתור
זוכרים שהגודל כן קובע?
כפתור ההמרה חייב לבלוט לעין של הגולש. אם הגולש יצטרף לחפש אותו בען רוב הסיכויים שנאבד את הליד.
כדי לגרום לכפתור להיות בולט ובעל נוכחות יש לזכור גם פה 3 כללים חשובים:

  • מיקום – הכפתור חייב להופיע תחת הקריאה לפעולה בדף, מזכירה לכם שוב שחייבים לראות אותו מבלי לגלול את הדף מטה.
  • עיצוב גדול מספיק שייראה לעין
  • צבע בולט – עדיף שיהיה מנוגד לצבע עליו נמצא. לדוגמא אם הדף ירוק – כפתור אדום.

אז יש לכם את הכלים ליצור דף נחיתה לגמרי לבד ועם המאמר הקודם על כתיבת התוכן לדף נחיתה אתם מוכנים לצאת לדרך.

אם עדיין יש לכם שאלות אני מזמינה אתכם ליצור קשר ואצור עבורכם דף נחיתה המתאים לעסק שלכם וכמובן לקהל היעד.

דף נחיתה
« הקודם
הבא »
חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס