טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
קידום אתרים בגוגל – מאחורי הקלעים
ראשי » טיפים ומדריכים » קידום אתרים בגוגל – מאחורי הקלעים

קידום אתרים בגוגל – מאחורי הקלעים

ספטמבר 6, 2013 סגור לתגובות על קידום אתרים בגוגל – מאחורי הקלעים חן קאופמן

קידום אתרים בגוגל הוא שם מאוד כללי ורחב לכל הפעילות הנעשית מאחורי הקלעים.
במאמר זה אתן מדריך קצר לפעולות הנעשות מאחורי הקלעים על ידי מקדם האתרים שלך!
כך תוכל לדעת טוב יותר מה נעשה עבור האתר שלך וגם לשאול את השאלות הנכונות.
מתחילים..

מחקר מילות מפתח וניתוח מתחרים

התאמת מילות המפתח בצורה האופטימלית ביותר עבור קהל היעד מייצרת תנועת גולשים איכותית שמביאה ליחס המרה גבוה.
 המחקר מתבסס על רשימת מילים וביטויים הנבנית בשיתוף עם הלקוח במהלך פגישת האפיון ומתוצאות ניתוח אתרי המתחרים.
כל מילה וביטוי עוברים תהליך של ניתוח כדאיות יסודי על מנת שאוכל לקבוע אילו מילים משרתות בצורה הטובה ביותר את המטרה – קידום האתר בתוצאות החיפוש.
על מנת לשמור על אפקטיביות הקידום יש צורך לבחון מחדש את יעילות מילות המפתח בפרקי זמן מוגדרים מראש ולבצע התאמות ושינויים באסטרטגית השיווק בהתאם. הצלחת הקידום באמצעות מילות המפתח נמדדת באמצעות דוחות סטטיסטיקה ומעקב המופקים מידי חודש.

אופטימיזציית תוכן

תוכן איכותי הוא אחד הפרמטרים החשובים בבניית אתר וקידומו. מנועי החיפוש ובראשם גוגל, מעדיפים אתרים בעלי תוכן מקורי אשר נועד לגולש ולא עבור מנוע החיפוש.
אתרים אשר מרבים בשימוש מילות מפתח ללא חשיבה על התועלת שמקבל מכך הגולש הממוצע כדי לקדם את עצמם הולכים ונעלמים מתוצאות החיפוש הראשונות.
אופטימיזציית תוכן חשובה וקריטית לאתר אשר מעוניין להגיע לתוצאות הראשונות ולהישאר שם, בשלב זה אעבור על דפי האתר ואבדוק את התאמתם לאופן שבו הם משרתים  את מילות המפתח שנבחרו לקידום תוך שימת דגש מיוחד על איכות ומקוריות הטקסט, ובכך נבטיח תוכן איכותי, רלוונטי אך עדיין מקדם את המטרה.
אופטימיזציית תוכן מתייחסת לכלל הטקסטים המופיעים באתר:
מאמרים
תוכן שיווקי
תמונות
כותרות וקישורים
טפסים

אופטימיזציית מבנה

סריקה והתאמה של קוד ומבנה האתר מבחינה טכנית, בהתאם לדרישות מנועי החיפוש תוך שמירה על התקנים של איגוד האינטרנט העולמי. אתר תקני הנו תנאי הכרחי להצלחת הקידום. אתר תקין ותקני נהנה מדירוג גבוה יותר באופן טבעי על ידי מנוע החיפוש.
לאחר סריקה וניתוח של מבנה האתר הקיים, אפיק דו"ח דרישות בסיסי למתכנת ואבדוק את יישומו בצורה מלאה.
מעבר לדרישות הבסיסיות ההכרחיות לתהליך הקידום, אוסיף רשימה נרחבת של המלצות הניתנות ליישום על מנת לשדרג ולשפר את מבנה האתר.
בדיקת ליקויים מתבצעת באופן שוטף ונכללת בדו"ח החודשי.

בניית פרופיל קישורים

קישורים נכנסים הם נתיב הכניסה של מנועי החיפוש אל האתר שלך. פעולה זו צריכה להיעשות בתזמון ובמינון נכון כדי לשמור על "טבעיות" הקידום. הקישורים הנכנסים צריכים להיות מאתרים איכותיים, בעלי אופי ותוכן רלוונטי. מנועי החיפוש יודעים לזהות שימוש מופרז בקישורים או קישורים פיקטיביים מאתרים באיכות ירודה, ומענישים על ידי השמטה מתוצאות החיפוש.
אני מנהלת מעקב שוטף אחר כמות, איכות ומקור הקישורים הנכנסים על מנת להישמר מפגיעה אפשרית בדירוג האתר המקודם. פרופיל הקישורים נכלל בדו"ח החודשי המופק ללקוח.

שיפור יחס המרה

מטרתו של אתר אינטרנט היא להניע את הגולשים לפעולה ולהפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים.
מטרת העל של קידום אתר הינה חשיפה מרבית לשם הגדלת תנועת המבקרים והנעתם לפעולה רצויה. סוג ואופי הפעולה נקבע על ידי בעל האתר ומתייחס בד"כ לפעולת קנייה באתר או רישום פרטים. תהליך זה מכונה "יחס המרה".
יחס המרה הוא היחס בין מספר הגולשים המבצעים פעולה רצויה באתר לעומת מספר הגולשים המבקרים באתר. לדוגמא- אם 25 גולשים מתוך 100 ביצעו רכישה באתר, יחס ההמרה עומד על 25%.
 מדד זה מאפשר לנו לדעת האם האתר משיג את מטרתו או מצריך שינויים והתאמות.
בעזרת מערכת סטטיסטיקה מתקדמת המנתחת את תנועת הגולשים והתנהגותם באתר, ניתן למדוד את יחס ההמרה ולקבוע אילו פעולות צריך לנקוט על מנת לשפרו. פעולות אלו יכולות לכלול בין היתר: שינויים במבנה האתר או בתוכן, שינוי אסטרטגיית שיווק או שינוי עיצובי.

הפקת דו"חות חודשיים

התנהלות בשקיפות מלאה אל מול לקוחותי מתבטאת בין היתר בדיווח מפורט באופן שוטף לגבי התקדמות האתר, הפעולות שבוצעו, היעדים שהושגו, נתונים סטטיסטים ומידע רלוונטי נוסף. זאת הדרך שלך לדעת בדיוק מהי התמורה עבור ההשקעה בקידום.
הדו"ח מופק מחדש בכל חודש ומציג תמונת מצב עדכנית. הצלחת הקידום והחלטות בנוגע לאסטרטגית השיווק מתבססות על נתונים אלו ולכן חשיבותם מכרעת. על מנת לשמור על מהימנות המידע אני משתמשת בכלים מקצועיים מהמובילים בתעשייה.
הדו"ח כולל:

  • נתונים סטטיסטיים על תנועת גולשים
  • השגת יעדים ויחס המרה עדכני
  • דו"ח ליקויים ותיקונים באתר
  • פרופיל קישורים עדכני
  • מיקום ודירוג האתר בתוצאות החיפוש
  • מידע רלוונטי נוסף
קידום אתרים קידום אתרים בגוגל
« הקודם
הבא »
חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס