טלפון: 051-2300615  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
חן קאופמן – קידום ושיווק באינטרנט
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
מיהו קהל היעד שלך?
ראשי » טיפים ומדריכים » מיהו קהל היעד שלך?

מיהו קהל היעד שלך?

יולי 9, 2014 תגובה אחת חן קאופמן

הדבר החשוב ביותר בשיווק העסק הוא הכרת קהל היעד.
אם אנחנו לא מכירים את קהל היעד שלנו אין לנו אפשרות למקד את התכנים הפרסומיים אם זה באתר, בפייסבוק או בכל מדיה אחרת בה אנו בוחרים לפרסם.

לכן, עבודת הבסיס שלנו היא ללמוד ולהבין מי הוא בעצם הלקוח האידיאלי עבורנו.
זה בערך הזמן שיקומו כאן עכשיו כמה בעלי עסקים ויאמרו – כולם.
אז זהו שלא… כפי שאמרו כבר רבים וטובים לפני – כאשר אנחנו מפרסמים לכולם אנחנו מגיעים לאף אחד.
לא ניתן למקד את הפרסום שלנו לכמה קהלים בו זמנית.

לדוגמה – אם יש לך עסק של תזונה ודיאטה המיקוד שלך יכול להיות לכמה קהלים:

  • תזונה לנשים בהריון
  • תזונה לילדים
  • תזונה לצמחוניים
  • וכן הלאה…

עסק של הנחיית הורים לדוגמה יכול להתמקד בין היתר בייעוץ עבור:

  • הורים לילדים בגיל הרך
  • הורים לילדים בגיל ההתבגרות
  • הורים גרושים וההתמודדות החדשה

השורה התחתונה – למי אתם פונים? מיהו הלקוח האידיאלי עבורכם ובאיזה תחום אתם רוצים להתמקצע.

לא רוצה לפספס לקוחות
הרבה שואלים ותוהים: אם אני מפרסם עבור קהל יעד ספציפי האם אני לא מפספס את כל השאר?
פה חשוב להבהיר שבעצם המיקוד אנחנו מושכים אלינו לקוחות שמתאימים יותר לעסק שלנו וכך גם מייעלים את זמן העבודה מפני שאנחנו לא עסוקים בתגובה על פניות לא רלוונטיות.
בנוסף – עצם העובדה שאנחנו מתמקדים בקהל יעד ספציפי בפרסום מסוים לא אומר שלא יגיעו אלינו לקוחות נוספים שלא קשורים בהכרח לפרסום הממוקד.
לדוגמה – אם צלמת מפרסמת חבילה של צילום הריון זה לא מונע מנשים אחרות לבדוק אצלה צילומי ניובורן או צילומי משפחה.
בנוסף כל אישה במהלך ההריון תזכור אותנו לטובה במידה ותרצה תמונות לאחר הלידה וכמובן תמליץ הלאה לחברים.

איך עושים את זה?

כדי להגיע ללקוח האידיאלי אנחנו צריכים לחשוב קודם כל מה אנחנו רוצים לפרסם, במה חשוב לנו או כדאי לנו להתמקד הן מבחינת עניין וכמובן מבחינה כלכלית.
לאחר מכן אנחנו ניגשים לבניית הפרופיל האישי של קהל היעד –
מיהו, מה הוא עושה, היכן נמצא ברשת האינטרנט, מה תחום עיסוקו ועוד.
ככל שנדע יותר פרטים על הלקוח האידיאלי כך התכנים השיווקיים יהיו ממוקדים יותר ונוכל להגיע לקהל המתאים לנו.
את הפרטים האישים אודות הלקוח אנחנו יכולים לקחת מלקוח קיים וכמובן לבנות לנו פרופיל אישי מהדמיון.
זהו שלב בתהליך שנקרא – בניית פרסונה ועל כך נדבר במאמר הבא.

מיקוד קהל היעד
« הקודם
הבא »
תגובה אחת
  1. מדריך לבניית פרסונה בקלי קלות - חן קאופמן פברואר 19, 2017 בשעה 9:40 am

    […] אחרי שהבנו את החשיבות של הכרת הלקוח שלנו הגיע הזמן להתחיל לבנות ולהרכיב את הפרופיל האישי שלו […]

חיפוש באתר
פוסטים אחרונים
איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)

השאלה הכי פופולרית כרגע שאני מקבלת מהלקוחות שלי היא – איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום? אין ספק שימי הקורונה
פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק

האפשרויות בפייסבוק נראות כאילו הן אינסופיות, מפרופילים פרטיים, דרך קבוצות סגורות ופתוחות (ואפילו סודיות) ועמודים עסקיים.  החלטתי לעשות לכם סדר
פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק

ואוו לזה לא ציפיתי!! מעכשיו יש לנו אפשרות לעקוב אחרי הקמפיינים הממומנים של עמודים אחרים מתוך העמוד העסקי שלהם. אנחנו
10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח

גם אם יש לך כבר עמוד עסקי בפייסבוק או שזה עדיין בתהליך מחשבה ויצירה המדריך הזה ישמש אותך ולדעתי הוא
הוספת כיתוב בעברית על תמונה

הוספת כיתוב בעברית על תמונה

עיצבתם תמונה ואתם רוצים להוסיף לה טקסט בעברית אבל נתקלים בקשיים עם תכנות לא ידידותיות? קבלו 2 מדריכים קצרים להוספת טקסט
אירועים קרובים
‏חן קאופמן - קידום ושיווק באינטרנט‏
מי אני?
הגעת לאתר של חן קאופמן, נעים מאוד :) עוסקת בקידום ושיווק באינטרנט כבר מספר שנים. כאן ניתן למצוא טיפים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק, קידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי. אשמח לענות על כל השאלות וכמובן להיפגש וללוות גם את העסק שלך. לפרטים: מספר ישראלי 051-2300615 ארה״ב 201-973-6595 (וואטספ)
ניווט מהיר
  • דף הבית
  • חן קאופמן
  • שיווק באינטרנט
    • ניהול סושיאל מדיה
      • מחיר ניהול עמוד פייסבוק
      • מחיר ניהול עמוד אינסטגרם
    • ליווי שיווקי ברשתות החברתיות
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • קידום אתרים בגוגל
    • בניית אתר וורדפרס
      • ליווי אתר בהקמה
    • פתרונות לעסקים קטנים
  • צילום לעסקים
  • קורסים וסדנאות
  • טיפים ומדריכים
  • ספריית הדרכות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איך עושים לייב בפייסבוק דרך זום (באופן ישיר או מתוזמן)
  • פרופיל, עמוד, קבוצה – בואו נעשה סדר בפייסבוק
  • פיצ׳ר חדש !! מעקב אחרי קמפיינים ממומנים של עמודים אחרים בפייסבוק
  • 10 טיפים – פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מוצלח
  • הוספת כיתוב בעברית על תמונה
  • whatsapp למחשב
  • איך ניתן לחסום מישהו מהדף העסקי בפייסבוק?
  • פיצ׳ר חדש – התראות פוסט בפייסבוק
הוקם על ידי חן קאופמן - קידום ושיוק באינטרנט
גלילה לראש העמוד
× איך אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס